VÅRYR


Ka ska eg sei?? 16 grader, SOL fra nesten skyfri himmel og eg sitter på et svaberg 2 m fra vannkanten! Det kan liksom på ingen måter bli bedre! LOVE IT! Til og med ISBUSSEN hadde
åpen kafè i Hafrsfjord torsdag kwell, me snakker skikkelig Sommertendenser og det var flere engangsgriller i vannkanten og det LUKTE alt hva en sommerdag inneholder 🙂

I over en time satt me bare å nøøøøt det fine været! En ting kan eg bare si: Badetemperaturen er
i allefall IKKJE på plass for det kunne like gjerne vært is på vannet! Ja så kaldt var det!
Du kan trygt si at årets først bad ikje skjer i nærmeste fremtid!

Men NÅ? Nå er Tursesongen offisielt i gang! JuHuuu Gjett om eg har savnet det og eg HÅPER temperaturen og været ellers holder seg noenlunde stabilt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Sverd i Fjell

 

 


COFFÉE! Always Coffée!
Every day, all the time!

*

Dette var altså på torsdags kwellen mens Dib Hassan var på trening og noen slike timer kan eg virkelig leve lenge på, men utover kwellen når eg skulle legge meg kjente eg at hodet ikkje var helt på plass…

Ganske riktig! Eg våknet i går morges med TIDENES verste migrene! Det var så vondt at eg hadde bare lyst å hyle, men klarte ikkje snakke eg gang for det var som en Gong-Gong i hele hodet! Eg kom meg i seng og Ali pakket ansiktet og hodet mitt inn i våte kalde håndklær og HELDIGVIS så klarer eg
å sove når eg har migrene! Eg sover som regel 3-4 timer, opp å drikke/spy for så å legge meg igjen! Vanligvis pleier migrene gi seg ut over kwellen så det pleier å stå på i 12-18 timer, men det var like ille da eg la meg igjen kl 22 i går og eg var sååå sliten i kroppen. Våknet igjen 03 i natt, sto opp og håpet at NÅ må det vel gi seg! Drakk masse vann + en kopp kaffi, men da eg fortsatt ikkje var bra kl 06 gikk eg bare å la meg igjen. Nå kl 9.30 sto eg opp og føler at noe har sluppet taket så eg satser på at det er på retur og siste rest skal eg prøve å dusje bort om ei lita stund, men hekkan for et døgn!

Etter et slik døgn verker det i absolutt hele kroppen og eg føler eg har vært i en heftig trommel!
Dagen i dag skal foregår i slow-motion og eg er så glad for at de eg lever med skjønner dette 🙂

Da eg sto opp nå siste gang var både bonden og Ali i full sving ute! Bonden har gjødslet så noe klevask skal ikkje ut i dag hehe Ali har skrubbet hele terrassen så nå er det bare å få hjem det som den skal smøres inn med, Jepp, det begynner å bli bra ute nå 🙂 I øyeblikket har han flyttet seg til kjøkkenet og det er baking på gang for han fikk lyst på ei kake 🙂 Eg tror eg skal stavre meg inn i dusjen for eg føler meg helste veldig ekkel og da håper eg at siste bit av migrene forsvinner 🙂

Har nettopp sittet å lest/besvart en masse meldinger som har kommet det siste døgnet så tusen takk til alle dere som har savnet meg <3 Me får tastes mer litt senere i dag 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN OG GOD LØRDAG!

 

 

Go`klem fra ei Mørbanket og Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg