YANA LITE – DEILIG HELÅRSGENSER FRA ISABELL KRAEMER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Isabell Kraemer

 

Å du hildrande du så herlig denne var, ja den skled rett inn på toppen av min To-Do Liste!!! Kunne tenkt meg denne i går, men først må eg få i hus passende garn og det skal fikses temmelig kjapt 🙂 Vær Obs på at om du kjøpte oppskriften på DENNE VERSJONEN av genseren så får du denne på bildet over her med 50% rabatt 🙂 Bruk i så fall koden “YANAyana

 

Denne nye versjonen av genseren strikkes i tynt Merinogarn (Fingering Weight) og den forrige versjonen som ble publisert i november i fjor er i Worsted garn

 

Orginalt strikkes genseren i DETTE GARNET, men eg har tenkt å prøve meg med
Superfine Baby Merino 🙂 For å strikke f.eks den største størrelsen trenger du 11 nøster av Superfine Baby Merino 🙂 Genseren strikkes sømløst fra toppen av og det er jo det aller beste spør du meg 🙂

 

 

 

YANA LITE
Bildet over
Opp til 154 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Dagen min surrer og går på et vis, er skikkelig mørbanket og svimmel, men så lenge hodet er rolig går det ganske greit. Var himmelsk å få tatt seg en dusj og vasket håret så nå kan det bare går bedre
og bedre. For øyeblikket har eg en stille og rolig ME-TIME! Ali sover litt, Dib er ute med kamerater
og Amira er på jobb 🙂 Litt senere skal Ali digge til MegaBurgere så eg satser på å få i meg litt mat.
Enn så lenge i dag har eg spist 4 Marie Kjeks hehe Det gjelder å stabilisere magen

Eg  har plukket strikketøyet opp fra kurven og sakte men sikkert tar ermstrikkinga seg opp, går ennå litt tregt, men satser på at tempoet øker med den stigende formen 🙂 Bare det at eg ikkje har vondt i hodet lenger er jo helt himmelsk 🙂 Eg satser på en fin og rolig kwell sammen trio`en min 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
VIDUNDERLIG KWELL

 

 

Go`klem fra ei meget optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #houseofyarn #superfinebabymerino #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg