HERLIGE SOMMERPLAGG – STORE STØRRELSER

Design av Ankestrick

 

Mmmm tenk deg denne herlige saken strikket i Holst Supersoft!? Lett og luftig nå frem over,
eneste eg tror eg hadde endret på var å kanskje strikke noe lengre erm 🙂 Skikkelig deilig!
Strikkes sømløst fra toppen og orginalt i
DETTE garnet 🙂

Eg har utallige tunika i skapet og trives utsedvanlig godt i dette anvennelige plagget! Elsker når noe kan både brukes til kos/avslapping samtidig som man er kledd om det plutselig ringer på døra!
Praktisk med andre ord 🙂

 

 

 

UJO
Bildet over
Str XS-XXL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Ankestrick

Skikkelig herlig sommergenser! Her kunne eg tenkt meg å brukt opp litt Wollmeise rester som eg har samlet på, Mmmm det kunne fort blitt ganske så deilig 🙂 Har allerede en deilig sommergenser
i Wollmeise og det er faktisk et magisk garn å ha rett på huden + at plagget henger så fint 🙂

 

 

NOTEN
Opp til 124 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Alicia Plummer

 

Strikkes også i merino og det er jo så herlig om sommeren!
Strikk deg en i favorittfargene dine, rett og slett 🙂

 

 

PUDDLES & PIERS
Opp til 130 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Jadda, denne søndagen ble da ganske så bra! Mens Ali har herjet ute, ja noe som til tider forårsakte strømbudd i leiligheten haha Litt for kraftig høytrykkspyler ja hehe Men etter litt finjustering kunne han virkelig bare kose seg i vei så nå skinner absolutt alt ute! Snakk om at mannen har fått seg leketøy!
Søkk våt fra låra og ned, men akkurat like blid 🙂

 

Eg har beundret det hele fra Go`stolen og nå har eg KUN 2 striper igjen, dvs 10 kjappe omganger før eg skal skifte pinne og freze videre på vrangborden! Har prøvd den på og målt, så dette ser bra ut:


Litt vanskelig å gjengi fargene 100% pga sola, men den ser jo ganske så bra ut og begynner å nærme seg bildet i hodet! Skal bli herlig å få strikket på alle kantene og ikkje minst å strekket den ut i en lett blokk 🙂 Har planer om diverse detaljer, men det må eg prøve ut først 🙂

Nede på jakken har eg en ganske bred vrangbord slik eg liker det best, men det spørs om eg får den så bred på ermene…Hmm… Eg må liksom justere det inn med stripene på ermene slik at ikkje farger kræsjer så eg er litt usikkert på akkurat det, meeen det ordner seg nok 🙂

Da må eg rett og slett bare fortsette å strikke eg, ingen tid å miste!

KOS DEG OG HA EN
SUPER SØNDAGS KWELL!

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten
#topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Så stilig jakken din blir 😊. Syns den er skikkelig kul, for en jobb. Sånn får ikke jeg til, tror ikke jeg har tålmodighet heller 😅. Morsomt. ❤️

Siste innlegg