COAST TO COAST – ET KUNSTVERK – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Alexandra Tavel

 

En skikkelig lekker og deilig wrap som kan brukes hele året! Surr den rundt hals og hodet om vinteren og ha den liggende i stolen på terrassen om sommeren, perfekt når man sitter ute å nyter en herlig sommerkwell 🙂 Kan tenke meg at denne er skikkelig kjekk å strikke, ja for mosaicstrikk ER gøy!

 

 

 

Design av Alexandra Tavel

 

Strikkes med en strikkefasthet på 15 m/ 10 cm og pinne 6 så denne kan går ganske så fort 🙂
Orginalt strikkes den i Acrylgarn, noe eg ikkje klarer å anbefale, MEN,
Chunky Alpaca Wool kan
eg virkelig anbefale og det kommer i mangen flotte farger 🙂

 

 

COAST TO COAST
Bildene over
One Size – 71 cm X 188 cm
Gratis Strikkeoppskrift

* * * *

Da har eg vært ute å fartet med DibHassan og luftet meg og ikkje før hadde me kommet inn dørene hjemme så plasket det ned! Fin fin beregning! Før meg gikk inn på Colosseum klarte Dib å hale i land en avtale! Hvis tannlegen var fornøyd så skulle han få en MilkShake på den nye McDonalds som nettopp åpnet på Sola….Den sniiiken, men ok eg sa ja. Hva sa TANNLEGEN!?!?! Jo da her så alt bra ut så nå er det bare å stabilisere det en stund før reggisen kan tas av! Vel, da var det jo bare å svinge innom burgesjappa og kjøpe verdens beste sjokolade MilkShake og en Cheesburger.….!
Hva han klarer å overtale meg til!! Hjemme sto jo Ali å laget deilig fiskemiddag, men en Cheesburger fyller kun plassen i navlen så middag skulle han ha lovet han! SÅÅÅ lett er eg å overtale hehe

Anyway, alle er mette og Ali tar seg en kwil så enn så lenge har eg litt ME TIME før Amira kommer hjem fra jobb og tiden utover ettermiddagen og kwellen skal brukes til strikking! Nå er eg CA halvveis på erm nr 2 og eg er virkelig ved godt mot og eg GLEDER meg til å strikke stolpene! Skal bli herlig
å “stramme” opp jakken litt for nå krøller den seg inn i fronten siden eg har strikket den frem/tilbake 🙂
Å ja, FILLEREN!!! Oj! Eg må komme meg inn på eBay å få fart på noen knapper!! Hmmm tro hva type knapper eg skal ha?? Det jo ca millioner av knapper, eneste eg vet er at de må være sånn ca 2 cm.
Jaja så har eg jo noe å gjøre en liten stund! hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIG ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i KoseModus 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #wrap #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg