TRENGER DU Å PÅFYLL I SOMMERGARDEROBEN?

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Megan Nodecker

 

Selv om eg føler denne hadde blitt litt kort på meg syns eg den var knallsøt! Litt sånn nostalgisk på en måte? Mulig det hadde gått greit om eg hadde hatt den over en noe løs og lett sommerkjole?

Hmmm tror i allefall eg må ta å lagre denne søte go`biten 🙂 Selv om eg har ganske få hemninger liker eg best når gensere og topper i allefall går ned på hoftene, liker ikkje å “blottlegge” magen av flere årsaker. Muligheten er absolutt å bare strikke midtpartiet noe lengre selv
om noe av sjarmen da forsvinner 🙂

Toppen over er strikket i DETTE GARNET, men så lenge du holder en strikkefasthet på
24 m/ 32 row på 10 cm er det fritt frem av hva du måtte ønske 🙂 

 

 

MOUNT PLEASANT
Bildet over
Fra 76 cm til 157 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Megan Nodecker

Toppen over strikkes i DETTE herlige garnet! *Sukk* Toppen har samme strikkefasthet som den første toppene så det er bare å velge og vrake hva du vil bruke, men Merino er et flott valg 🙂

Superfine Baby Merino er i grunnen et herlig garn i mange flotte farger som passer
å bruke til de 3 første toppene 🙂

 

 

MAIN STREET
Fra 76 cm til 157 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERADesign av Megan Nodecker

 

Strikkes i Dette Garnet fra Knit Picks 🙂

 

 

COURTSHIP
Opp til 162 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av megan Nodecker

Denne toppen er en tanke tykkere og strikkes i Dette Garnet som er 50/50 Bomull og Merino,
derfor går det også supert å strikke den i
Classic Cotton Merino 🙂

 

 

CELISTA
Fra 81 cm til 162 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, da er ei aktiv og skikkelig kjekk helg vel i havn, DibHassan er fornøyd og guttene hadde en koselig kwell i går 🙂 Amira og eg KOoOSET oss masse under hver vår dyne i dobbeltsenga hennes og så den nye Spiderman Filmen 🙂 Å ja, eg har stort sette alltid digget Marvel Filmene 🙂

Ble ikkje så mangen maskene strikket i går, men eg fikk da plukket opp og strikket litt på halskanten om ikkje annet så et par pinner til nå og eg kan felle av. Alltid når eg strikker jakke sitter eg å grubler litt: Stolper eller halskant først? Er det i grunnen noen regler for det?? Vel, eg kom frem til (Uten å ha sett på mine andre jakker) at eg tar halsen først for å få stolper i full lengde, men har tenkt på det en del etterpå, så finnes det “regler” for dette? Noen som strikke stolpene først og så halsen? Satser på å få ferdig alle kantene i dag, der etter får eg begynne å feste tråder mens eg funderer på OM eg skal tilføre jakka noe mer?? Har noen elementer som eg har nevnt og tror det kunne “gjort seg”, men er litt i tvil…
Usikker på OM eg har nok garn, vet eg bare kan få tilsendt mer garn, men vet ikkje om
eg har tålmodigheten til å vente på det!! *ler*

 

Oj sann, det er visst meldt regn og delvis kuling her i dag? *Humrer* Kunne vel EGENTLIG ikkje bedt om bedre vær når man føler behov for å bare trekke seg inn i den gode, comfy og rolig Bobla mi!
Det er det eg sier; Det finnes aldri dårlig vær, det er alltid StrikkeVær, men når det regner har eg bedre samvittighet når eg sitter inne å koser meg med strikketøyet 🙂 Vet ikkje hva eg hadde gjort eg om eg ikkje hadde muligheten en gang i blant til å bare koble av og bli værende i mine egne tanker 🙂 Det ER terapi å være for seg selv i eget selskap! Tenk om eg ikkje hadde trivdes i MITT eget selskap!??
Noen ganger kan det være veldig slitsomt å være sosial og “PÅ” til en hver tid.

Så hva skal DU bruke denne dagen til? Noe spennende eller har også du behov for
å trekke deg litt tilbake og bare VÆRE med deg selv?

 

 

UANSETT;
LAG DEG EN SKJØNN DAG!

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #houseofyarn #sommertopper #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg