UTROLIG FLOTT NORSK STRIKKEDESIGN

Design av Hilde Morseth

Det er så mye flotte koftedesign foruten alle de typiske tradisjonelle mønstrene og det er sååå herlig! Når noen drar det tradisjonelle litt lengre og tilfører noe moderne + egne ideèr, ja Da blir det bra!

Vil du se mer av Hilde Morseth sine design?? Da bør du virkelig ta turen innom KreativeHilde
å bare nyte alt fra mønster til fargekombinasjoner 🙂

 

 

 

HEIMEGREND
Bildet over
Str Small—> XXL

Jakken over strikkes i deilig Alpakka Wool fra DSA så her snakker me lett og skjønt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Hilde Morseth

Strikkes i DSA Sterk Mini 🙂

 

 

RINGBLOMST
Str Small—> XXL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Hilde Morseth


Denne falt eg ganske så pladask for må eg si! Sjekk den flotte vrangborden da!
Strikkes også i
DSA Alpakka Wool 🙂 

 

 

NOSTALGI
Str XS—> XL

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Hilde Morseth

 

Denne har du litt alternativer på da så du kan f.eks strikke den
i
DSA Tynn Alpakka eller DSA Alpakka Wool 🙂

 

 

STEMNING
Str S—> XXL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Hilde Morseth

Denne kan du også strikke i DSA Alpakka Wool 🙂

 

 

SINGSÅS
Str XS—> XL

Snakk om et herlig knippe med både gensere og jakker!!
Men den der Nostalgi fikk eg virkelig inn under huden ass! Oh My!

* * * *

Nei nå har eg jaggu meg begynt å gjespe så det å slenge seg på sofaen ei stund har vært skikkelig fristende den siste timen! Prøver etter beste evne å stå i mot og heller satse på å legge meg tidlig!
Er jo mandag i morgen og da bør eg uansett komme meg opp litt tidlig 🙂

Stolpen med knapphulla er i boks og den ser ganske bra ut! Nå sitter eg å funderer på den andre stolpen….Tja, kanskje eg skal slå til med en kontrastfarge på den?? Hvorfor skal stolpene være like?

Eg har gjort det før og da ble det bra! Tror eg skal prøve meg litt frem med de fargene som er brukt
i jakken og se hvilken som evn egner seg best 🙂

Anyway, hvis eg nå eg ikkje skal ha meg en kwil må eg ta å koke litt ny kaffi, ja for noe må eg kompensere med og koffein har jo aldri vært feil! Mens eg er i sving kan eg jo slenge en
Burn i fryseren også så er planen i allefall komplett 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

Go`klem fra ei noe trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Nydelige strikkeplagg! Og du nærmer deg slutten på jakka di ser det ut til. Den blir unik og flott!

    2. IngSta: Hvis eg ikkje finner på flere sprell nå så er det kun en halv stolpe igjen før trådfesten kan starte så dette blir gøy! 🙂 Dette blir min jakke og ingen har lik så det er extra kjekt 🙂

    3. Hei!
      Så overrasket jeg ble når jeg stakk innom pintrest og fant din fantastiske omtale av mine strikkedesign:)) det varmer er designerhjerte når noen tar seg bryet med å omtale produktene på en så positivvog fin måte. Tusen takk:))

    4. Hilde Morseth: Skulle bre mangle 🙂 Du har virkelig MYE flott som eg ble betatt av og da må eg jo fortelle verden om det 😉 Tusen takk selv for koselig Tilbakemelding 🙂

Siste innlegg