LA ULLA DI BLI GRØNN!

Reklame | Floke Frisør Stavanger

 

Selv om dagen startet treeegt med å komme seg ut av senga var det helt herlig når eg først kom meg ut og avgårde! Målet for dagen var jo selvfølgelig Floke inne i Stavanger 🙂 Ja eg tror rett og slett eg hadde syklet inn til byen om eg måtte – så deilig er det 🙂

Nå har eg gått til Eirin på Floke Frisør i ca 2,5 år og eg har aldri følt at håret mitt har vært så bra før! Ikkje er det verken tørt eller fliset, det er bare så mykt og glatt! Floke er en Grønn Frisør, dvs de bruker 100% Allergi og Miljøvennlige produkter. Som eg har sagt flere ganger merker eg dette veldig godt da eg ikkje blir tung i hodet etter behandling 🙂 Eg hadde ikkje orket å sitte i frisørstolen
i flere timer om DET ikkje var sant 🙂 

 

 


I dag har eg farget bunnen på hele hodet og allerede 7.mai skal eg tilbake å legge blonde striper opp på – Det blir herlig det 🙂 Litt fresh nå ut mot sommeren 🙂 Teknikken kalles Balayage 🙂

Forrige gangen klippet eg opp hele håret i sidene for å unngå at det er så tungt,
noe som gjorde det litt lettere å vaske det 🙂

 

 

 

Floke ønsker å gi kundene sine en opplevelse av kvalitet, velvære og ro. Det er aldri noe stress
i salongen, stille og rolig, ja eg kan virkelig sitte å nyte de timene eg har 🙂 Med produktene de bruker vil du kunne kjenne god forskjell, håret blir sunnere og blankere enn du noen gang har opplevd!
Alle frisørene er kurset og utviklet, både på trender og det å jobbe i en Grønnsalong

 

 

Vet i allefall det at eg GLEDER meg allerede til neste gang!

Floke i Stavanger finner du i Klubbgata 1 🙂


Er du kvalitetsbevisst og samtidig opptatt av miljøet og helsen din,
ja DA er
Floke stedet for deg 🙂

* * * *

Etter noen timer hos Floke kjørte eg full fart ut på jobben til Amira, me spiste og skravlet litt før eg slengte meg ut på motorveien, satte Rag`n Bone Man på full pinne og rett hjem 🙂 Eg var så trøtt
og lengtet etter pysjbuksa hehe Satt en times tid i stolen og bare nøt velværet før eg stupte under dyna, men en planlagt time ble til nesten 3!!

Ali vekket meg ca kl 18 og da sto middagen på bordet; Friterte kyllingvinger, poteter og løkringer! Snadder, litt heavy for meg, men godt var det 🙂

Nå er det kwell, eg er utsovet og klar for litt seriøs strikking 🙂

KOS DEG
OG NYT KWELLEN!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#flokefrisør #grønnfrisør #miljøbevisst #bestefrisørever #heltnydelig #flokefrisørstavanger

0 kommentarer

Siste innlegg