FARGERIKT STRIKK

Design av Dolly Laishram

 

Her kan du virkelig få bukt på alle de små små garnresten som du samler på! Herlig ikkje sant?
Tenkt å få et så lekkert prosjekt ut av de små resten som du garantert tenkte var helt ubrukelige!?? JuHuuu sånn kan man virkelig like må eg si 🙂 Må si at eg ble ganske så henført av disse yndige vottene, de strikkes i tynt sokkegarn dvs eg kan f.eks bruke noen av de mange restene eg har i Opal 🙂 Love IT!

 

GIRLY FEELING MITTENS
Str Medium

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Dolly Laishram

 

GIRLY FEELING SOCKS
Medium Dame

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Dolly Laishram

Dette er strømpene du trekker på deg til det snaisne Jeansskjørtet i sommer!!
(Hørte eg skjemmende åreknuter??)

 

 

KNEE LENGHT SOCK
Medium/Large Dame

* * * *

Ok, så langt (Bortsett fra litt tungt hodet!) har dagen i grunnen vært ganske så fin, ja t.o.m været slo til
og ble ganske så bra 🙂 Hinderløypa i gangen er borte, eg har fått rekket opp vrangborden og plukket opp på ny. Nå har eg plukket opp akkurat like mangen masker på hver stripe i jakken
(Tenkte jo ikkje på det tidligere!) så nå når eg skal lage knapphull vil knappene komme midt på ei stripe, ja samme plass på hver stripe! SYMETRI er viktig, ja hvis ikkje kan du irritere deg grønn!

Ellers går det litt i 100 her i dag! Eg la ut den andre bilen vår for salg og 20 min etterpå begynte mobilen å ringe….og siden har den ring hehe Folk er jo nesten litt galne hehe Men gøy da og ikkje minst skal det bli godt å få den bort siden me har gateparkering her me bor 🙂

Dessuten fikk eg bekreftet at det er sommer på vei dag! haha Sameiet delte ut Plenklippingsplanen
og me er satt omm en gang i sommer og t.o.m en gang i november(!) Jepp, sommer blir lang ser du!

Men nå får eg ta å strikke på den der stolpen så håper eg alt blir bra denne gangen,
senere skal eg kjøre Dib på trening kl 20 🙂

KOS DEG OG HA EN
INNHOLDSRIK KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg