NOK EN HERLIG OPPSKRIFT FRA ISABELL KRAEMER

Design av Isabell Kraemer

 

Skal du f.eks på strikketreff og trenger et prosjekt som er enkelt å holde styr på? Da kan du slutte å lete for her er det! Denne HalsSjalet kan du lett håndtere mens du skravler for full hals samtidig som du skal få med deg alt som skjer rundt deg på et strikketreff 🙂 Her strikker du kjapt frem og tilbake mens du strikker et enkelt Lacemønster over 3 pinner. Kombinasjonen av Lace og Rillestrikker
gir halssjalet et sofistikert og casual uttrykk 🙂 

 

Du kan f.eks strikke i WollKenSchaf DK Merino, TOSH Merino DK eller Brooklyn Tweed Arbor
Uavhengig hvilket garn DU måtte velge så er eg sikker på at du kommer til kose deg gløgg ihjel!
Bare husk på strikkefastheten som er på 20 m/ 40 row på 10 cm for å få oppgitt størrelse 🙂

 

 

 

Design av Isabell Kraemer

 

 

LA VIE EST BELLE (DIEPPE)
Bildene over
One Size/66 cm X 24 cm

 

 

“The new party pattern is out! 
Come and join us for a virutal big all-around-the-world-cast-on-party!”

Sitat Isabell Kraemer

 

Oppskriften selges til REDUSERT PRIS frem til ca mandag kveld slik at flest mulig kan bli med,
så hiv deg rundt om du fikk lyst å strikke denne herlige HalsSjalet 🙂

 

 

 

* * * *

JuHuuu det er FREDAG og me har tatt HELG! Jepp HelgeKosen ble hentet hjem i går kwell siden DibHassan droppet treningen….DET er søren ikkje ofte han gjør, men han fikk “Et par på trynet”
(Som me sier her i Stavanger) på onsdagstreninga så han følte for å ta det med ro hehe Han er i fin form da, ja det beviste han med å få en 6`er på den siste Naturfagprøven i går! JuHuuu

Da han startet i 8.kl (Ungdomskolen) spurte han om han fikk noe hvis han klarte å få skikkelig gode karaktere ( 5 og 6`ere), eg husker eg tenkte litt på det og kom tilbake til han å sa at HVIS han klarte
å få OVER 5 i snitt (Inkl avgangsfagene fra 8. og 9.kl) skulle han få 5.000,-! Han måpte og jublet!
Tviler på at det var dette løftet alene som har gjort at han gjør det så bra for han har også jobbet veldig bra og nå ser det ut for at han går ut i juni med 5,4 i snitt!!! Eg er helt målløs og sååå vanvittig stolt at eg formelig svever!! Pengene skal han spare og legge i sertifikatet så de kommer godt med 🙂

Tja, nå sitter eg faktisk å lurer på om eg rett og slett bare skal kjøpe oppskrifta over her med ÈN gang og bli med på PartyStrikkinga i helga hehe Eg har bestemt meg for å strikke BÅDE Lotus Genseren til Marion L. Rindsem OG Interstellar til Isabell Kraemer, men har kommet frem til at eg må ha hjem litt garn så etterpå nå et det swisj-swisj og klikk-klikk og så satser eg på oppstart til uka 🙂

Det eneste eg må gjøre før eg evn starter på denne HalsSjalet er å feste ferdig alle trådene på den lange jakke! Fikk feste alle på begge ermene i går kwell, og hekkan det var MYE tråder! Jepp, et sørgelig resultat etter utrolig mye flotte striper hehe Nå er jo heeele bolen også bare striper så dette vil nok ta litt tid så eg håper eg er klar for noe nytt på pinnen til i kwell 🙂

Hvilke strikkeplaner har du for helga da?

KOS DEG OG LAG DEG
EN MAGISK FREDAG

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkedesign #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Bli nok ei kjekk strikkehelg hos deg. Gleda meg skikkelig til å få se jakka di klappet og klar.
      Eg skulle ha starta på mønsteret på Riddarigenseren. Må få skrive ut mønsteret før eg orka å begynne. Altfor anstrengande for augene å ha det på skjerm. Dette får eg ikkje ordna før onsdag!! Hadde heldigvis noen nøster i et, for meg, nytt garn som heter Kos. Skal bli en enkel genser med raglanfelling i str. S. Den er til mitt eldste oldebarn som er 13 år. Ho skal få den til høsten.
      Litt grått i været her i Sogn, skal lette utover dagen. Ha en flott lørdag.

Siste innlegg