NYE PROSJEKT PÅ PINNENE -BLIR EN HERLIG FREDAG OG HELG!

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

 

Da er avgjørelsen tatt, ja fra øverste hold, nemlig meg selv! Begge disse prosjektene skal på pinnene nesten ASAP! Etter på nå skal eg bare få sendt avgårde en bestilling på garn så er eg nok klar som et egg til neste uke, men oppskriften liggere klar for å minne meg på om hva som kommer!

 

JuHuuu eg gleder meg 🙂
Når garnet er i hus skal eg selvfølgelig vise deg fargene eg har bestemt meg for
og eg tror det kommer til å bli helt konge!

 

LOTUS GENSER av Marion L Rindsem
INTERSTELLAR av Isabell Kraemer

 

 

 

 

I kwell der i mot, da skal eg seriøst KOOOSE meg med dette! Deilig Superfine Alpaca Merino fra
Knit At Home skal trylles om til
LA VIE BELLE fra Isabell Kraemer. Dette garnet har hele tiden vært beregnet på noe tilbehør til den lange jakken eg akkurat er ferdig med så dette blir stilig! Siden garnet er litt tynt så strikker eg bare i dobbel tråd 🙂 Garnet er ubeskrivelig herlig forresten!
Så MYKT og behagelig å strikke med!

Aner eg at denne fredagen bare vil bli bedre ooog BEDRE!?? Woop Woop!

Ellers er me i grunnen ferdige med dagens gjøremål! Ali har faktisk overgått seg selv hva angår rydding/kasting/sortering inne på datarommet/kontoret så kan eg både se veggene OG gulvet!

Middagen står ferdig til å settes i ovnen når det skal spises, enn når det måtte bli *ler*
Begge ungene bestilte Lasagne til i kwellinga; Amira stikker på trening etter jobb og kommer hjem senere og Dib stikker kl 17 for å gå på kino og er hjemme i 22 tiden, dvs i mitt hode at det blir
Dinner For 2 i kwell! *ler hjertelig* Sånn er det jo når man har store barn 🙂

Men men, eg tenkte å starte forberedelsen til det nye strikketøyet nå og få festet resten av trådene på jakken nå slik at eg kan sitte med GOD samvittighet å kos meg i kwell 🙂 Det hørtes vel greit ut?
Der etter blir det selvfølgelig dusj først og så ren pysj, da begynner eg vel å nærme meg klar vil eg tro

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN FREDAG

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #marionlrindsem #lotusgenseren #interstellar #houseofyarn #superfinealpacamerino #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppbloggger

0 kommentarer

Siste innlegg