ALL THE LOVE FRA JOJI LOCATELLI

Design av Joji Locatelli

 

Hvem føler seg vel ikkje litt rosa av og til? Ingen vei utenom, men rosa er da lekker!??
Muligens ikkje den fargen eg bruker mest, men eg må si at denne genseren fristet…..i ROSA!

 

MEN, nå var det da ikkje fargen som fikk meg til å falle, NOP, det var formålet bak gensere!!
Joji er nemligen ei dame med stort hjerte ser du, hun er fra Argentina og som me vet så er
det veldig mye ekstrem fattigdom der. ALLE inntektene fra kjøp av denne genseren går til
å hjelpe barn på
DENNE SKOLEN for alltid!

 

Siste Update i denne saken så var det pr 2.april 2018 kommet inn $12271 🙂 Jepp, denne oppskriften skal eg kjøpe og skal heller ikkje se bort fra at genseren også må strikkes….i ROSA!

 

 

ALL THE LOVE
Bildet over
Opp til 197,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Joji Locatelli

Ahaa så eg striper!??? Woop Woop!

 

SEPARATE WAYS
Opp til 150 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Joji Locatelli

 

Denne hadde eg i bloggen i fjor også, men den er fortsat akkurat like lekker <3

 

I SEE SPRING
Opp til 170 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Foto: Jonna Jolkin/ Design av Joji Locatelli

 

RADIATE
Opp til 147 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Joji Locatelli

 

EAST OR WEST
Opp til 152,5 cm rundt brystet

 

Dette skulle vel være et lekkert knippe med deilige ovesized gensere som vil passe de aller fleste så her har du muligheten til å plukke med deg en lekker en 🙂

 

 

 

 

 

* * * *

Etter at eg fikk strekket meg litt under dyna og innsett at det slettes ikkje er torsdag i dag,
men LØRDAG så spratt øya opp! Lå å dro meg godt og så kom eg til å tenke på det deilige prosjektet eg har på pinnen, ja eg startet jo i går kwell, da gjorde eg et tappert forsøk på å sprette ut av senga, lydløst vel å merke siden Ali lå å sov, men man er jammen ikkje så myk og smidig lenger gitt…

Vel vel, kom meg nå ut på kjøkkenet og fikk trykka på kaffitrakteren før eg tissetrengt entret badet!
Før eg deiset ned på skåla fikk eg nappa til meg tannkosten og tannkremen, ja så da satt eg der da vettu, mens eg pusset tennene! Hvem sier at kvinnfolk ikkje er unike på multitasking!??

I dag skal første pri være STRIKKING og helst ingenting annet! Åja ja, eg skal visst nok hjelpe til med
å rense litt reker….minnes at eg lovet det i går, jaja, som skikkelig Siddis Jente går jo det kjapt!
Ali skal nemligen lage Paella i dag ser du, deilig lett mat med litt Rekechips on the side 🙂

Sånn værmessig i dag syns eg ikkje det er noe varmt! Ali (som til vanlig fryser i varm sommerbris!!) sitter ute på terrassen og drikker kaffi, mens eg sitter her inne og syns det er kaldt! Ikkje mer enn 8 grader så ja det er litt kjølig! Satser på at MAI er måneden hvor de noe høyere temperaturene kommer!

Men men eg får vel gjerne begynne så smått å bevege meg, vil jo komme fort i gang med strikketøyet så greit å få unna gjort det eg skal gjøre 🙂 Blir nok en fin-fin dag dette 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE LØRDAG

Go`klem fra ei Opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #jojilocatelli #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg