ONESIE DRESS & ROMPER – DANSK STRIKKEDESIGN

Design av Anne Dresow

 

4 herlige plagg som strikkes sømløst Top/Down! Du rekker akkurat i tide å få sommerkolleksjonen ferdig før sommer virkelig er her! TENK om sommeren blir slik at de små kan løpe rundt i en Onesie Dress UTEN strømpebukse i ull!?? Det er jo snart rekord hvis de ikkje kan det!

 

 

MOLLIE ONESIE DRESS
Bildet over
Str 3 mnd —> 24 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anne Dresow

 

PALOMA DRESS
AND ROMPER DRESS

Str 6 mnd —> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anne Dresow

 

NELLIE ONESIE DRESS
Str 3 mnd —> 24 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anne Dresow

 

MILLEFLEUR ONESIE
Str 1/3 mnd —> 2 år

 

 

 

 

 

 

* * * *

Tror me var vel optimistiske i går kwell da me kjørte ut på tur gitt! Ali la i vei rettning Hellestø,
meeen me snudde da veien langs Solastranden var dekket av et tjukt lag med SAND!!! Andre sliter med snø og her har me sand….ja akkurat som i Sahara!! Kjørte heller tilbake til Tananger og ned
i havna og helt ut på moloen hvor planen var å sitte på berget å drikke juice…Trodde det kom til å være bedre der, men fytti det blåste iskaldt da me prøvde å sette oss på brygga! Tja, man planlegger en spasertur på stranda og ender opp med å sitte i bilen og ta en røyk ut takluka!! *ler*
Var det eg VISSTE at eg burde tatt på meg vinterjakka!

 

I dag er det meldt full sol hele dagen og 10 grader, egentlig et suverent turvær, men så er det den der hersens nordavinden da vettu, ja den kan virkelig være kald og sur her i vest! Åsså du, vettu ka?
I natt var det så lite som kun 2 grader, det er kaldt det når vinduet på soverommet står åpent!

 

Tro om eg ikkje heller bare skal nyte sola fra Go`solen i dag? Her blir det nå i allefall godt og varm om ikkje annet + at DibHassan har bestemt at eg bare se en av de nye Superhelt filmen fra Marvel
for å holde meg oppdatert på heltene 🙂 Går sikkert fint å strikke til den? 🙂

 

Apropo strikketøy, eg er faktisk kommet godt i gang med det NyeSjalet som eg fikk på pinnen på
fredag og det er såååå deilig å strikke med AlpacaMerino! Rene nytelsen skal eg si! Er søren ikkje mye å utsette på den kjempelekre fargen eg strikker i heller; Karri! Det er faktisk en farge eg nylig strikket med for aller første gang av den enkle grunn fordi det ikkje er min farge!! Men nå? Kan ikkje skjønne hvorfor eg ikkje har strikket med den før?? Bare fordi en fargekonsulent en gang i tiden sa at det var en av “Nei-fargene” min!?!?! For noe TULL! Bruk de fagene DU liker og som DU syns du er fin i!!
Alt annet er fullstendig uvesentlig!

Tja, eg tror eg skal legge opp til en litt sånn EgoSøndag eg! Dvs eg vil starte med en lang og god dusj, kanskje eg skal å rake beina? Ja bare fordi…det er såååå digg etterpå! Finne frem noen deilige koseklær og bare pleie meg selv litt? Dagen i går ble litt sånn Til/fra så eg fikk da slettes ikkje strikket like mye som eg hadde planlagt, men det kan eg fint ta igjen i dag! Hvis det ikkje blir film kan eg jo bare ta på headset og Spotify, tja, noen timer i Bobla gjør godt det også 🙂

Forresten, det blir jo ei artig uke: Skole mandag, onsdag og fredag!
Hørt om INNEKLEMTE dager før??

 

 

LAG DEG EN
DEILIG SØNDAG!

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #danskstrikkedesign #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg