SKJØNN TOPP I HOLST SUPERSOFT!

Design av Hiroko Fukatsu

 

Vet at flere av dere etter hvert har blitt ganske så glad i Holstgarn, da spesielt i Supersoft for eg får til stadighet spørsmål om eg vet om oppskrifter hvor garnet kan brukes 🙂 Sjekk den yndige fine toppen eg plutselig ramlet over da!?! Jammen ikkje verst å finne en japansk strikkeoppskrift hvor dette garnet er brukt, syns det er helt fantastisk! Dessuten er det utrolig mye flott “der ute” som er designet av japanske designere 🙂 Oppskriften er der i mot på engelsk, så ingen panikk 🙂

 

 

ALICE
Bildet over
Fra 86 til 121,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Hiroko Fukatsu

 

Denne er ikkje strikket i Holst Supersoft, men du kan fint gjøre det:) Bare ta en kjapp sjekk på strikkefastheten så går nok det ganske så bra 🙂

 

POLARIS
Fra 80 til 121 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Ok, da er det jo bare å gjøre seg klar til en ranglite kwell! Fridag i morgen er jo slettes ikkje å forakte, spesielt når det er mandag i dag! Mandagen ble liksom bare sååå mye bedre!! Dessuten skal Amira plukke med seg DibHassan hjem fra trening kl 21 så eg trenger kun å levere! FINE!!

Vel, da blir det vel dusj og pysj i kwell? Er jo nesten som en minifredag hehe
Har eg sagt at eg DIGGER mai måned!?? *ler*

 

Det er litt merkelig, ja for eg har IKKJE kommet i gang med strikkingen ennå i dag!! Har liksom bare varret rundt her som ei hodeløs høne uten noe form for mål og mening! Av og til er bare dagene sånn, men eg hadde et håp om å finne roen nå et par timer før Dib skal på trening 🙂

 

Dessuten SPØKER Pc`en min og gjør meg litt sånn matt! Ja eg vet den garantert synger på siste verset og eg har allerede bestemt at eg må kjøpe meg en ny, men hadde jo håpet på å drøye det bare litt til! Er jo sååå glad i denne Sony Vaio`en min! Det triste er jo at Sony har avslutte salget av Vaio så da må eg vel finne meg noe annet! Hmm lurer littt på en Acer, men har EGENTLIG ikkje greie på pc annet enn at eg må ha litt størrelse (MINIMUM 15″) på skjermen og MASSE lagringsplass!

Begge ungene mener at siden eg er utdannet Grafisk Mac Designer eg ha en Mac…..men nå er det jo noen år siden sist eg jobbet på en mac så eg vet ikkje…Får se, det blir vel uansett
en tur på Elkjøp i nærmeste fremtid!

 

Det eg har litt panikk for er jo nettopp bloggen, men skal love at den dagen Pc`en sier takk og farvel skal en ny pc i hus innen et døgn hehe Blir det lenger å vente vil eg tro eg
ligger dønn vadder med abstinenser hehe

Vel, der dukket Svenske Hollywoodfruer opp på Tv`en her! haha Tror eg får avreagere litt på de sammen med strikketøyet min så blir nok resten av kwellen pure avslapping 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE RANGLE MANDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #holstgarn #holstsupersoft #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg