2 UTROLIG LEKRE HELÅRSSJAL

Design av Trin-Annelie

 

Bare for å nevne det så florerer det med vakre sjal på nett om dagen og det er et skikkelig mylder av vanskelig valg om du er på jakt etter ETT! Inni mellom dukker det absolutt opp noen blinkskudd som
i allefall eg ikkje klarer å befri meg fra….da havner de på “lista” da vettu 🙂

SEEE på disse 2 da!! Det er jo nesten som å sveve på en sky!
Skikkelig lekre må eg si!

 

 

THREE SISTERS
Bildet over
Str 195 cm X 83 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Trin-Annelie

 

Det må eg si, mønsteret på dem begge ser jo utrolig kjekt ut å strikke og ikkje for avansert så begi deg i kast! Husk sjal i ull kan brukes både sommer som vinter, finnes ikkje en eneste regel for akkurat det 🙂

 

 

FREIA FROST
Str 175 cm X 75 cm

 

 

* * * *

Tja, da var søren meg denne Fri-Dagen også i box snart og i morgen er det igjen full rulle med skolen
og kjøring hit og dit! Denne uka er det også knall hard trening med Team Rogaland på lørdag for
Dib Hassan sin del hehe Tidlig opp og full guffe nesten hele dagen 🙂 Ja, det gjelder å ikkje ligge på latsiden om man vil noen vei med det man driver med! Det store målet i år er jo å få reise til NM/Oslo
i november! Åååå fy søren det hadde vært stas ass! Dessuten er treningen på lørdag en plass som han kan ta bussen til så det eneste eg trenger å gjøre er å stå opp og passe på at han får med seg matboksen på vei ut av dørene 🙂

 

Kjenner at eg virkelig begynner å få litt abstinenser etter en skikkelig GOD serie å følge med på når eg strikker!! Har liksom sett det meste, ja har DU sett “Seven Second” på Netflix? Ååå den må du se visst ikkje og hvis du har et godt tips til meg så SKRIK ut!! Kunne tenke meg litt Drama, gjerne litt sånn
Feel Good Feelings om du skjønner? Det må ikkje være en som eg må/bør fokusere
for mye på for da klarer eg ikkje å strikke hehe

Tja, da får eg vel kikke litt på “Mer Enn Gull” på Tv2 før det igjen er klar for “Bloggerne” 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille som er klar for KOS 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #shawl #sjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg