THE LOVABLE SWEATER – NYDELIG – STORE STØRRELSER

Design av Sylvia McFadden

En skikkelig lekker sak dette her må eg si 🙂 Absolutt helt super for deg som elsker å strikke
“Lace Shawl Style”, MASSE mønster! Kan jo ikkje bli lei av dette strikketøy? Garanter at det skjer noe hele tiden på hver eneste pinne sikkert 🙂 Eg har strikket uhorvelig mange Lace Sjal og det ER virkelig skikkelig gøy-ikkje et kjedelig øyeblikk i det hele tatt, så ja, denne genseren frister! Alle er inkl i denne genseren for med hele 18 størrelser passer den vel de aller fleste vil eg tro! *Tommel opp*

Her kan du ta en kikk på orginalgarnet 🙂 

 

 

 

Design av Sylvia McFadden

 

 

THE LOVABLE SWEATER
Bildene over
Fra 76 cm til 163 cm rundt brystet

* * * *

Åååå dette tror eg blir en helt FANTASTISK fredag og helg!! Siden tirsdag har eg hatt en svak
og murrende migrene som virkelig knallet til i går så kroppen føles ganske drenert og sliten!
I dag er hodet bare helt tomt og veldig ømt! I går sov eg absolutt hele dagen, ja helt frem til kl 21 så eg sov litt dårlig i natt, men sånn er det. Sto opp kl 6 i dag, da hadde eg vært våken mer eller mindre siden kl 4 så da var det på tide å få i seg litt kaffi! Magen er alltid veldig gåen etter migrene, men eg har nå fått i meg et par MarieKjeks for å starte rolig 🙂

Ali kom også dinglende ut av senga, men eg sendte han inn igjen for eg hadde både laget matpakke
og frokost. Siden han hadde sovet kun 2 timer var det best for han å dukke under dyna igjen 🙂
Dvs da si at nå har eg kvalitetstid for meg selv- HELT alene! Så deilig! Begge ungene har kommet seg ut av dørene og me skal ut å hente hjem HelgeKosen når Ali er stått opp 🙂

I kwell blir det kos med Nachos som ungene har bestilt . Ikkje bare det, men i følge en PakkeSporing så får eg en DEILIGE pakke i posten i dag!! JuHuuu Kan tro eg gleder meg! Hadde jo planer om oppstart på nytt prosjekt, men pga migrenen denne uka er eg litt akterutseilt med det sjalet så eg satser virkelig på en effektiv strikkedag i dag, kanskje eg blir ferdig i morgen??

Hvis mine beregninger er riktig blir det nok muligens en Give Away nest uke! JuHuuu Kun med ting eg VET du også elsker og setter pris på, det skal bli skikkelig gøy! Du får følge med!

Men nå tror eg at eg skal pleie litt med meg selv slik at dagen blir optimal!

 

 

KOS DEG MASSE DU
OGSÅ OG HA EN SKJØNN FREDAG!

Go`klem fra ei Lettet&Mørbanket Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #thelovablesweater #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg