NYTT GARN I HUS OG PINNENE KLIRRER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home


HVA er vel bedre enn en DIGER Garnpakke i posten på en fredag!?? JuHuuuu Nå blir det seriøst vanskelig å fortsette på sjalet altså, men eg skal være streng med meg selv og ikkje minst fornuftig!
La me håpe at det holder hehe

 

Dette deilige Baby Merino garnet over her skal sammen med Okerfarge blir den herlige Interstellar til Isabell Kraemer og eg er sykt ivrig etter å få den på pinnen altså! Siden kontrastfargen skal brukes på slutten av bolen kan eg i teorien starte MoHaaa Åja,  Okerfargen får eg tilsendt rett over helga 🙂 *Lykke*

 

Eg kan virkelig anbefale dette deilige Superfine Baby Merino!! Det er en drøm å strikke med + det er forholdsvis rimelig som som betyr MER GARN! Sånt kan man jo virkelig like 🙂 Ikkje det??

Bare ta en titt på alle de deilige fargene HER!

 

 

 

 

Det andre garnet eg har er Superfine Merino Wool, et vanvittig deilig mykt garn som skal bli den lekre Lotus Genseren til Marion L Rindsem! Den blir da hvit med sjøgrønt petrol farget mønster 🙂
Yes Yes, dette blir så fint vil eg tro, rart det kribler etter å bare kaste seg over herlighetene!??
Alle fargene til garnet kan du se
HER! Absolutt et garn eg kan anbefale på det varmeste,
her er det også litt kroner å spare! *Me Like*

Hadde du klart å holdt deg fra å bare starte på nytt prosjekt med disse herligheten i hus!?!?
Skal si deg det at det holder hardt!!! Problemet er at eg er redd for at sjalet ikkje blir ferdig! Dessuten er det meldt strålende sol neste uke og da vil eg ut på Hellestøstranden å ta bilder av den nye jakken som er ferdig + sjalet eg holder på med! Det blir så deilig og fint kan du tro! Blir spennende!
nei, eg må nok være standhaftig så venter det jo en deilig premie etterpå!! Da kan eg med GOD samvittighet starte på hele 2 nydelige prosjekt 🙂 Woop Woop!

Åååå vettu? I dag er eg verdens LYKKELIGSTE!! Vettu hvorfor?? Hodet mitt er i strålende form og eg prøver å boble over her eg sitter, men kroppen er totalt mørbanket etter over 1 døgn i senga! OMG!
Akkurat DET bryr eg meg fint liten om, for så lenge hodet er rolig har eg det fullstendig KONGE!

Ble litt mer styr enn først planlagt i dag, ja for Ali og skulle bare en rolig tur ut å hente hjem HelgeKosen, men PLUTSELIG ut i fra det blå ble den “gamle” bilen vår solgt og da ble det også en tur ut på biltilsynet!! Har du vært der en fredag?? Oh MY! Er sikker på at halve Stavanger var der!!
Men, men, da me omsider kom oss til butikken senket me skuldrene og bare lallet rundt mer kurven
og Ali fikk akutt (Det er sjeldent!) lyst på Ostebord i morgen, jepp, så da plyndret me ostedisken da!

Da me endelig kom oss hjem sto begge ungene å ventet omtrent i døra! haha De var sååå klar for middag! De hadde tross alt bestilt Nachos hehe Hele gjengen bortsett fra meg satte i sving og fikk alt gjort mens eg hang i dusjen! Deilig arbeidsfordelig det syns eg, passet meg supert i dag i allefall 🙂
Nå føler eg meg i grunnen som en behagelig amøbe, hvis det er mulig! Sitter her nydusjet og mett i ren pysj og har hele kwellen foran meg og den skal seriøst NYTES! De 3 siste dagene har vært skikkelig uggne så det er godt å føle at formen er strålende igjen! *Lykke*

Men du? Åååå DU kan glede deg til en Give Away ut i neste uke en dag!! JuHuuuu

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FREDAG

Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #sponset #garn #superfinebabymerino #superfinemerinoull #houseofyarn #knitathome #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Så gøy med nytt garn! 😀 Eg skal strikke videre på ein genser med mykje kast ikveld… Den har bare med å bli veldig fin til slutt :p

    2. Er mye fint av mønstre som blir sluppet om dagene. Kraemer er en flink designer.
      Selv så har Strikkelysten dabbet av, men klarer noen omg nå og da.
      Kos deg med sjalet, skikkelig gla farge og blikkfang blir det.

Siste innlegg