ÅRETS FINESTE SOMMERGENSER?? -SVENSK STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home og Linde Garn

Design av Matilda Kruse

 

Jøss! Hvis ikkje dette kan blir sommerens fineste genser så vet ikkje eg altså! Som så mange andre gensere strikkes den sømløst Top/Down, det beste som finnes og har du ikkje prøvd, ja så sett i gang! Etterpå kan du ikkje skjønne hvorfor du ikkje har gjort det før!! Selv har eg virkelig problemer med
å begi meg i kast med en genser som starte nede…Det er sååå mye lettere å få en genser til
å passe fint om man starter opp 🙂

 

Ikkje bare DET, men se den for deg i DINE farger!?? Lekkert ikkje sant?
Kjør på og kos deg med farger! Et garn som passer til denne og som også har MANGE lekre farger er
Superfine Baby Merino! Åååå det er et skamherlig garn som eg virkelig kan anbefale, ja eg skal
i gang selv nå med en genser i det garnet! Hvis du helst vil handle i butikk, ja så er
Baby Merino fra Linde Garn som de nå selger på Nille så og si det samme garnet bare i færre farger 🙂
Spander på deg en ny genser som slettes ikkje trenger koste skjorte! Det like me vettu 🙂

 

 

 

Design av Matilda Kruse

 

 

BRIYOKE
Bildene over
Opp til 140 cm rundt brystet
SVENSK Strikkeoppskrift

Oppskriften inkludere BÅDE jakke og genser!
2 i 1, DET kan man da virkelig like!?? LOVE IT!

 

 

 

 

 

Ser kanskje ikkje sååå stort ut, men det er lite godt stykke arbeid hehe Eg skjønner bare hvordan det skal bli når eg ser på tegning i oppskriften og det er faktisk ikkje sååå mye igjen! Et veldig enkelt stykke arbeid og det er kjekt + det funker fjell å se en serie mens eg strikker så nå etterpå skal eg sette på den nye serien på Netflix: “The Rain” – Tro om den er bra? Har i allefall fått utrolig mye reklame på den i det siste så eg bør vel gjerne sjekke den ut 🙂

 

 

 

Klarer du å seee hvor mykt garnet er!?!? Ikkje stikker det heller, det er bare HERLIG rett og slett! Strikker i Superfine Alpaca Merino fra Knit At Home! Sier bare èn ting: Dette blir slettes ikkje det siste eg strikker i dette garnet, ja eg må nok før eller siden strikke meg en genser, eller kanskje en jakke
i dette garnet! Garantert at eg da får det mykeste (bløteste?) plagget EVER!

 

 

 

Hadde meg en luftetur på terrassen tidligere og nå kan man tydelig se at det ENDELIG begynner
å spire i staudene! Woop Woop! Dette er 2 årige stauder, men 3.året de spirer 🙂 Sånn kan jo like,
men eg må nok snart opp på gartneriet å få hjem noe mer blomster, ja me skulle også hatt noen nye
og flere store krukker! Ali er lei av å flytte på 50`ish potter hver gang han skal vaske terrassen hehe

Anyway, sitter nå å venter på DibHassan som er på vei hjem fra ei lang treningsøkt. Han sendte melding at han var ferdig og om me kunne spise med èn gang han kom hjem hehe Sulten ja!

Eg der i mot føler meg noe avskåret i dag! Du vet eg har hatt en vond skulder i lengre tider, har tatt ultralyd og fått sprøyter noen ganger, men i dag!! OMG! Det sitter midt i overarmen! Helsikken heller så vondt det er, ja hadde eg ikkje visst bedre så hadde eg trodd den var brekt! hehe Klarer ikkje for alt
i verden å løfte armen ut fra kroppen!! For å si det sånn, er ikkje dette bedre på mandag, ja da skal eg ha time hos legen med EN gang!! Gi meg ei sprøyte sier eg bare! FORT!! Shit altså!!!

Det er med nauå at eg klarer å strikke og SÅNN kan eg ikkje ha det hehe

KOS DEG OG HA EN
MAGISK LØRDAG VIDERE

Go`klem fra ei øvejidde og Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg