EG MÅTTE BARE LE!!!

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home


I dag fikk eg resten av garnet
Superfine Baby Merino i posten så nå er alt tilrettelagt for at eg kan starte på den lekre Interstellar til Isabell Kraemer!!! Må bare få skikk på den der armen min først så er eg nok snart i gang igjen 🙂 Var veldig vanskelig å gjengi den gule fargen på bildet, men den funker supert sammen med det grå – Kan være at eg også blander inn litt olivengrønt i mønsteret 🙂
Får se, but anyway?? Dette kommer til å bli skikkelig GØY! JuHuuuu

 

 

 

Men HALLO i Hønsehuset!! Eg holdt på å le meg rett ihjel da eg åpnet pakke nr 2 som kom i dag,
de andre knappene fra eBay!! Er det mulig liksom??? Dette er da slettes ikkje de
ugleknappene eg bestilte?? *ler*

 


Slik ser knappene som EG bestilte ut! Vesentlig forskjell må eg si hehe
Men men det dukker nok opp et prosjekt de vil kunne brukes til en eller annen gang 🙂

 

 

 

Derfor får flertallet av dere viljen deres hehe Da eg spurte hvilke knapper eg burde bruke på jakken min sa så og si alle disse og om ikkje annet så er eg 100% enig nå hehe Eg syns de var veldig fine da eg fikk de også, men nå har eg ikkje noe valg heller. Garantert at eg bli skikkelig fornøyd 🙂

Spørs om det blir noe strikkings i dag i det hele tatt! Har virkelig ikkje hatt det godt i helga!
Har rett og slett holdt på å klikke i vinkel pga den skulderen/armen! I dag kl 8 stilte me på legekontoret og 9.30 kom eg inn. Da ble det ultralyd, kortison og bedøvelse 🙂 Eg hadde akutt betennelse
i slimposene, senebetennelse + det meste var ganske stramt og inneklemt. På vei hjem i bilen kjente eg at smertene begynte å slippe så eg ble optimistisk og ville en tur på butikken 🙂 Kjente eg hadde behov for noe godt/kos hehe Ali handlet til fiskegrateng og DET er godt det + en del iskrem:) Da me sto i kassen var det ei dame som dundret rett inn i meg og armen min! Sånn skikkelig kontant liksom! Trodde søren meg at eg skulle bsvime, det var så vondt at eg fikk jo ikkje puste! Siden den smellen har eg akkurat like vondt igjen….HÅPER at bedøvelsen snart slår det ihjel igjen! Sprøytene har heldigvis en virkning på 3 uker (Da er det tilbake for nye) Nå krysser eg bare fingrene OG pinnene!

Ikkje er det så lett å taste med en hånd heller hehe Tungvindt liksom, men men….

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #bottom #knapper #ebay #egnestrikkeprosjekt #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer

Siste innlegg