PRIORITERINGS PROBLEMER!!

Design av Isabell Kraemer

 

Sist Isabell Kraemer kom med nytt design hadde eg virkelig problemer med PRIORITERINGEN, men der kom det jammen med EN til! Nå står alt formelig i kø her altså og eg slites mellom oppskriftene!!
Hva skal man liksom gjøre?? Tips mottas med stor TAKK! Eg har jo forsåvidt startet med den “Lista” hennes, ja for
Humulus ligger ferdig og har allerede vært i bruk flere ganger + det ligger garn klart inne i garnhyllene til å bare kaste seg ut på nye oppskrifter!! Etter at eg strikket Ravello har eg kjøpt garn til 2 til så eg har seriøst mye eg VIL ha gjort!

Problemet som i grunnen er ren luksus er jo at det har en tendens til å ramle saker og ting rett i fanget på meg som må prioriteres og der med er Kø`en etablert…Slik vil det vel alltid være…?

 

 

 

Design av IsabeÏl Kraemer
 

Sjekk DEN lekre ryggen da!!

NÎLE
Bildene over
Opp til 129 cm rundt brystet
Strikkes selvfølgelig Top/Down

 

 

 

 

* * * *

JISES så varmt det er her i dag!! 24 grader liksom?? Veeeel, det er vel SOMMEREN som er innom
i dag og i morgen så det gjelder å kose seg med den, ja for det er neimen ikkje sikkert at den kommer tilbake mer i år! *ler* På torsdag skal det DUNDRE ned med opp til 30 mm nedbør og etter det maxer temperaturen på 10….så ja, det er definitivt sommeren som er innom å hilser på 🙂

 

Problemet her i dag er at solen kan ikkje nytes ute! Hekkan det blår jo stiv kuling her!! Flagget som me satte opp måtte tas ned før det føyk av sted! I og med at me kun har en diger terrasse er det umulig
å finne le for vinden så eg sitter her i Go`stolen med dørene opp, ergo er det full gjennomtrekk!
Godt å få lufte skikkelig ut en gang i blant 🙂 Satser på at det løyer til kvelden slik at det
heller blir litt svalt og levelig 🙂

Eg har både fått vasket håret og dusjet, Jepp, alt går med litt stålvilje ser du hehe Følte meg ekkel
i morges, ja når håret trenger en vask og eg ikkje har dusjet siden fredag, ja da er det virkelig på tide!

Etter det rigget eg meg til her i gjennomtrekken med ei kanne kaffi, serie og strikketøyet! Jadda, har fått strikket noen pinner ser du! det går jysla treegt, men strikking er strikking! *Stor Jubel*

Sitter i grunnen her å diskuterer med meg selv om eg skal slenge meg ei lita stund på sofaen eller hva? Det er nok UMULIG å ta seg en kwil i senga for der står nemligen sola rett inn nå og det er garantert som en badstue selv om vinduet er åpent, men men, tar litt kaffi i allefall 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

Go`klem fra ei VARM Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #nile #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg