ET SKIKKELIG SOMMERSJAL – STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Veera Välimäki

 

Har du sett? Fargene er jo nesten elektriske jo! Skikkelig fresht og sprekt fargevalg på et digert og stort sjal! Så deilig å tulle seg inn i dette når badedagen på stranda er over 🙂 Strikkes i deilig Merino
og Mohair 🙂 Slettes ikkje noe garn som kan stikke deg på de lett solbrente skuldrene dine
<3

 

Orginalt strikkes det i WalkCollection KidMohair Lace og WalkCollection Cottage Merino –
For å si det sånn, HVIS eg en dag tar turen over til Amsterdam skal eg unne meg noen av disse hespene som en Feriegave hehe I det daglige syns eg dette er et ganske kostbart garn,
men AKK så lekkert 🙂 *Sukk*

 

Det betyr ikkje at sjalet ikkje kan strikkes vettu 🙂 NOP! Det finnes sååå mye fint garn som du også fint kan brukes både når det kommer til Merino og Mohair 🙂 Det er jo det som er så MAGISK med denne strikkeverden, det er plass til oss ALLE!

 

DETTE GARNET kan du fint bruke på Mohairdelen, samme fordeling av Merino og Silke.
2 slike små nøster à 25 gr blir det samme som 1 fra WalkCollection 🙂
Når det kommer til Merino er det mye forskjellig og eg er sikker på at du har et du liker? Hvis du skulle ha f.eks et Wollmeise liggende på hylla som du har spart på så er dette nå en gyllen mulighet til
å sprette labelen!! Hvis ikkje kan du f.eks bruke
Superfine Baby Merino, eller DETTE

Du vil uansett får tidenes lekreste Strandsjal!!

 

 

 

 

Design av Veera Välimäki

 

 

EVERYTHING SHAWL
Bildene over
Onesize/ 236 cm X 100 cm

Frem til søndag 13.mai er det Tilbud på denne oppskriften!
Du får 25% når du kjøper det og du trenger ikkje bruke noen kode
🙂

* * * *

For å si det sånn; Her har det vært søkkandes vått absolutt hele dagen, å ja det regner fortsatt og det har virkelig vært en sånn typisk “Sløv Søndag” selv om det er torsdag! Off ja i 3 tiden ble eg sååå segen at eg bare måtte skli sånn passe elegant ned på sofaen OPPÅ saueskinnet og ta meg en kwil!
For sikkerhetsskyld satte eg på alarmen i fare for å sove bort hele ettermiddagen så 10 over 4 var eg igjen på plassen i Go`stolen om mulig ennå mer segen hehe

Jepp, eg har virkelig fått strikket, fikk tips på mail fra Netflix om en serie eg MÅTTE se så det fikk fart på strikketøyet! Nå er eg på siste STEP og skal bare strikke noen riller frem og tilbake før eg skal felle av med I-Cord 🙂 Jadda, her blir det en ganske så lekkert avsluttning på det hele 🙂 Love IT!

 

Serien mener du? Åja, eg ser på “Safe”, selv om den på en måte er litt rar så MÅ eg bare se hva dette er for noe, skjønner du tegninga eller? Det som er mest irriterende er at det KUN er 8 episoder (ses 1) så eg må vel uansett vente i ukevis før eg får resten….Akkurat slik var det med “The Rain” også 🙂

Men, nå er det vel på tide å rigge seg til for kwellen, med det menes at eg må nesten fixe ei ny kanne med kaffi og få på meg ei skikkelig pysjamasbukse 🙂 Duger liksom ikkje med tights på kwellstid! hihi Planen er å fortsette med serien om ikkje noe annet (bedre?) plutselig skulle dukke opp på Tv!

Hadde vært MAGISK å komme i mål med sjalet NÅ i kwell!!
Fortsettelse følger…

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei Oppesen Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg