MULIG EG BANNER I KJERKA!

Design av Stephen West/ Westknits

 

Denne mannen har fasinert meg fra så og si den første oppskriften han publiserte på Ravelry
og selvfølgelig har eg nettopp den i min samling + utallige flere! DibHassan f.eks hadde nesten alle luen hans da han var mindre og de var superpopulære!! Har noen sjal i samlingen min som flittig brukes når det er kaldt, det er sjal av den mindre fargerike varianten, men eg elsker selve designet
og de er genuint kjekke å strikke!!

 

Lista over hans design som eg har lyst å strikke er snart en halvmeter lang hehe Eneste eg sliter litt med er fargevalgene!! Eg har jo nevnt det før at eg har litt problemer med å sette sammen flere farger når det kommer til flerfarget garn(!?!) Føler nesten det blir som å banne i kjerka, siden nesten alt strikkes i flerfarget garn om dagen(!), men eg syns det er vanskelig! Joa, eg liker farger veldig godt, men eg liker også når resultatet blir bra (Rent?)! Noen av sammensettningene på designene er litt for mye for meg, men eg digger f.eks selve sjalet både i fasong og utførelse, skjønner? De er jo råstilige alle som en! Hallo? Han har t.o.m et par bukser eg til tider drømmer om!

 

Syns ofte det også er vanskelig SE for meg hvordan det f.eks vil bli i 2 eller flere plaine farger….
Tror eg burde gått på et kurs som; “Hvordan strikke med flerfarget garn!” hehe

 

Har også litt problem med å kjøpe slike håndfargede hesper! Ja eg kan dåne av synet, for virkelig,
det er mange rålekre! Ofte er det disse hespene som blir liggende lengst på hyllene mine…siden eg ikkje vet hvordan eg skal bruke de! Eg bare ser at alle rundt meg spinner det ene flotte prosjektet
etter det andre av pinnene, mens eg bare skjønner det ikkje…?

 

Sjalet over her på bildet, ja DET kan eg takle!hehe Her ser eg veldig tydelig hva som er hva og eg digger det! Rene klare linjer som er enkelt å forholde seg til og eg har spart på det snart et par år
kanskje på tide å kaste seg rundt?? Men skjønner du litt av hva eg mener?

 

 

Design av Stephen West/ Westknits

 

 

BOARDWALK
Bildene over
Str S-M-L
(Det største er 305 cm X 86 cm)

 

 

 

 

* * * *

I dag er det en sånn DOBBEL fredag kan du si, ja det ER fredag og helg + det er FRIdag! Ahaa deilig tanke ikkje sant? 2.fridag på rad og helga er ennå ikkje skikkelig i gang Woop Woop 🙂
Ikkje bare det, men me trenger ikkje en gang å handle!! Nop, me hentet jo hjem HelgeKosen på onsdag så her er det bare å flaaat`an ut haha Eller me, rettere sagt eg må likevel en tur på butikken…
SÅNN er jo bare sååå typisk, ikkje sant?? Ja eg VET du kjenner deg igjen, du gjør noe for å ha det gjort slik at du senere har fri, men såååå må du bare gjøre det èn gang til…sukk
Så ja, en KJAPP, og den skal være kjapp den turen på butikken ass! ALLTID en ting man trenger!

Noe som ikkje er forgjeves er STRIKKING! YES! Eg strikket stabilt og leeenge i går og nå er det kun få pinner igjen og VÒLA ferdig! JuHuuu Det kommer til å skje i dag, for senere, eller i kwell skal dette sjalet blokkes så den optimistiske planen i dag er en Knappete Kwell 🙂

En ting som er bombesikkert er at DENNE helga blir det et NYTT prosjekt på pinnen! Nå syns eg “NOE” har skjedd hver helg i det siste, ja forrige helg lå eg rett ut med denne armen og helga før det var det migrene blant annet, men denne helga SKAL eg kose meg med strikkinga! BASTA!

Spørsmålet er bare HVA skal først på pinnen? Lotus Genseren eller Interstellar?? Ja ikkje sant?
Det må alltid være en avgjørelse å ta hehe

Vel, det er vel bare å få det gjort? Ellers har eg et ønske for dagen og det er at BEGGE stativene med klær som står i gangen bare fordufter! Kanskje hvis eg knipser med fingrene?? 2 ganger kanskje??
Det er liksom en sånn ting som eg bør spare armen for…sååå ja!

Well, off we go!

KOS DEG OG HA EN
MAGISK FREDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #stephenwest #westknits #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg