NYDELIGE OG SMÅ CARDIGAN – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Anne B Hanssen

 

Aww en liten og skjønn cardigan over den ermløse sommerkjolen til denne lille <3
Et utrolig praktisk og lett anvennelig plagg må eg si, ja eg har ikkje tall på alle de små jakkene eg strikket til Amira opp gjennom, men det er ikkje få! Noen har eg tatt vare på til evn barnebarn 🙂

Jakken over er strikket i alpakka, men selvfølgelig kan du også strikke den f.eks i merino eller bomull, ja eller vanlig ull 🙂 Bare husk å sjekk strikkefasteheten som skal være 25 m/ 32 row på pnr 3 mm

 

 

MAY FLOWER CARDIGAN
Str 6 mnd —> 5 år
GRATIS Strikkeoppskrift T.O.M i morgen 12.mai kl 08.00

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anne B Hanssen

 

Denne strikkes i enda noe tynnere garn, YES så lekkert!
Strikkefasthet på 28 m/ 40 ros og på pinne 2,5 mm

 

 

NIGELLA CARDIGAN
Bildet over
Str 6 mnd —> 5 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anne B Hanssen

 

Denne er strikket i 50/50 bomull og ull – en ypperlig sommerkvalitet!

 

 

OLD SHALE CARDIGAN
Str 3—> 18 mnd

HER er det også opp til str 6 år

 

* * * *

Oj Oj en ting er i allefall 100% sikkert og det er at EG er den MEST effektive her i huset til å handle!! Hvis eg skal på en butikk eller senter for å kjøpe EN ting så skjer følgende:
Kjører rett til butikken, parkerer, inn i butikken, finner eg ikkje det eg skal ha så spør eg, får det eg skal ha, rett i kassen og UT og inn i bilen! Max tid eg bruke som regel er 10-15 min alt etter kassekø!
Eg trodde det me skulle gjøre i dag var en sånn type tur, men nei, sååå feil kan man da ta! Oh MY!!

Me skulle altså ut å kjøpe olje til terrassen, en enkel sak – Det burde det vært, men ikkje om man går sammen med Ali…..etter 1 time opp og ned langs alle reolene gikk eg å satte meg i bilen…Ali kom ut etter nok en halvtime og DA var eg rimelig…Tja….SUR! hehe Eg er sikker på at han har sett og tatt på alt i heeele butikken! Verre enn ungene altså! Mannfolk! haha

HELDIGVIS fikk eg en hentemelding på en pakke når me kom hjem! Fredag OG pakke i posten kan få den mest gretne til å smile igjen! JuHuuu Amira henter den med seg når hun kommer fra jobb, og du? Ja du kan jo ta en titt på SnapChat (vibbedille) om en stund å se hva som er i pakken 🙂
Uansett kommer det på bloggen etter hvert og i helga, ja DA blir det GIVE AWAY! Det blir GØY!?!?!

Om en stund skal eg bare komme meg i dusjen! Klarte å znappe til meg en NY og deilig KOoOSEjakke da me var ute og den skal innvies og så blir det KUN Go`stolen og strikking! Har ingen planer om
å løfte en eneste finger resten av fredagen! Ali har satt i gang å olje terrassen da, men der blander ikkje eg meg inn så han får styre på hehe Eg trenger ME TIME!

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT SKJØNN FREDAG!

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg