TÅLMODIGHET ER ET GODT TIPS FOR Å LYKKES!

 

Tja, da følte eg for å “ta en prat” med deg, har litt på hjertet som eg er ganske stolt over og som eg har lyst å dele 🙂 Du som har følgt meg en stund (noen år!?) vet jo at livet mitt ble ikkje akkurat som eg hadde forestilte meg, langt der i fra. Likevel føler eg at eg har da fått noe ut av det, ja sånn uten om mann og barn. Da tenker eg mest på hva eg har gjort/gjør for å ha det kjekt i hverdagen 🙂

 

Som du garanter har fått med deg nå så setter eg jo KOS i hverdagen veldig høyt! Dette er veldig viktig for meg da store deler av dagen tilbringes nettopp her i Go`stolen enten sammen med dere via nett eller med strikketøyet 🙂 Det har jammen blitt utrolig mange herlige stunder
og eg håper virkelig at eg kan styre på noen år til 🙂

 

Nå i mai har eg forsåvidt et jubileum, eller Bursdag er vel mer riktig; Bloggen er nemligen 12 år!
Vel, ikkje akkurat denne bloggen, men eg har i allefall blogget i HELE 12 år!!! Var ikkje så veldig mangen bloggere 10.mai 2006 da eg startet, men nå er det jo et hav!! Da er eg ganske stolt når eg kan fortelle at på Blogg.no som er plattformen eg blogger fra har ca +200.000 bloggere og at EG

(som tilbringer mesteparten av dagen i Go`stolen!) har vært på Topp20Lista så og si hver måned det siste året!! Det er ganske gøy skal eg si deg 🙂 Faktisk så er eg pr i dag Norges Største Strikkeblogg 🙂

 

Som en følge av dette har eg fått utrolig mange sponsormail! Ja ukentlig ramler det ganske mye (rart?) innom mailboksen min! Det er spennende og ikkje minst gøy! Men, mulig eg er sær for eg Takker fint nei til så og si ALT! Eg har nemligen ikkje lyst til å være en blogger som anbefaler og Tipser om alt fra innleggssåler, vaskemaskiner, mascara, kondomer, slankekurer, energipiller(?), briller, kredittkort,
ja You Name It, det er utrolig mange forespørsler man kan få når man skriver en STRIKKEblogg!hihi
Min drøm, om eg kan si det sånn, er jo i tilfellet å bli sponset av noen som har produkter som eg virkelig ELSKER og som eg på en seriøs måte kan gå god for og som eg f.eks kan dele med deg fordi me har samme interesse! DET har eg nå fått! Så ja, mangen ganger handler det rett og slett om TÅLMODIGHET!

 

En av drømmene min var jo å bli Ambassadør for en Garnleverandør! Det fikk eg jo tilbud om nå i mars og takket selvfølgelig JA! Det kan du se HER! Eg hadde ikkje takket ja til hvem som helst så at det akkurat ble House Of Yarn er jo kjempegøy! Nå de siste ukene har eg hatt flere mailsamtaler med en annen ganske stor sponsor og avtalen gikk i boks forrige uke og hvis du var innom Snapchat`en min
i går ettermiddag kunne du se den første leveringen på ting eg hadde lyst å sjekke ut fra

Rito Garn&Hobby 🙂 Planen er å lage en
(liten?) Give Away nå i helga og eg gir bort noe av det eg har fått 🙂 Eg er ikkje pålagt å gjøre dette, men eg syns det er kjekt å gi bort noe av alt eg får 🙂 Derfor er eg veldig opptatt av at de som evn sponser meg er noen som har produkter eg VET at også du liker!! Hadde jo ikkje vært dette samme å delt ut f.eks 50 pakker kondomer eller innleggssåler?? haha

Bakdelen med alt dette er jo at det også kommer mail som er mindre hyggelige…det er vel en del av Gamet? Ikkje vet eg, men eg syns jo de som sender slike mail fullstendig har misforstått!?
Eg får mail hvor sinte lesere har gitt beskjed om at slutter de å følge/lese meg, ja for nå har eg blitt som “alle de andre” bloggere som reklamere for ditt og datt BARE for å tjene penger!! Men, eg vil jo påstå at det er STIKK MOTSATT?? Eg kunne absolutt ha vært en av “alle de andre” og sagt ja til alle forespørslene eg fårmen det er jo akkurat det eg frastår, ikkje det? Ja eg har fått mye det siste året, men eg har også delt med meg (noe som ikkje er påkrevd, men eg liker å dele med meg-så enkelt er det, mulig en sjelden “vare” i bloggverden, men det får så være!) 🙂 Ja eg velger selv å blogge, men at noen ser verdien i å “bruke” en blogger som meg for å fremheve sine egne produkt er jo supert og da er det jo et extra + at eg digger det eg blogger om og ikkje bare gjør det for penger,
eller er det eg som har misforstått?

At noen er sjalu på mye av dette er eg inneforstått med, men det er jo fritt frem for alle å lage seg en blogg og som sagt, er man tålmodig nok så kan mye kjekt skje🙂

Du skal i allefall vite det at eg setter ufattelig stor pris på at du tar deg tid til å stikke innom meg hver dag, det betyr mer enn hva eg tror du aner! Det som OGSÅ er veldig gøy er at eg veldig ofte får tilbakemelding fra strikkedesignere som eg (frivillig) promoterer her på bloggen om at de merker det godt på salget når eg har noen av deres design i bloggen, dette kan eg jo også Takke deg for 🙂
Dette er skikkelig koselig syns eg 🙂 (Extra spennende er det når det kommer begeistringsmailer
fra de “store” strikkedesignerene i utlandet!)

 

Noe som eg syns er extra extra kjekt er at det har kommet så mange nye lesere og ikkje minst UNGE lesere som ønsker å lære og vite ALT om strikking! Noen ganger blir eg rett og slett bombandert med diverse forespørsler og det er noe som får meg til å dibbe av begeistring! Det er jo så kjekt at det også er en UNG strikkebølge på vei, absolutt ingen tvil!

Tja, det var vel i grunnen dette eg ville fortelle? Så hva sier du?
Skal me si oss for voksne til å slenge med leppa til hverandre? Eg mener, me har i allefall 2 FELLES
interesser; Strikking & Garn! Det er jo synonymt med masse KOS og Hyggelige stunder så hvorfor drive å være mindre koselige med hverandre?

Så hvis du har lyst på noe virkelig fint får du stikke innom her litt senere i dag så skal eg sette samme noe snadder som kanskje kommer til å havne hjem i din postkasse 🙂 Eg skulle jo ønske eg kunne sendt noe til alle, men kanskje eg etter hvert kan fixe noe som kan komme dere alle til gode?
Det er mulig det også ser du 🙂

KOS DEG OG HA EN
HEIDUNDRANDE HERLIG LØRDAG

Go`klem fra ei Veldig stolt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #yarn #garn #sponsor #houseofyarn #ritogarnoghobby #giveaway #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

31 kommentarer
    1. Kommenterer ikke så ofte, men vil bare si at jeg har fulgt deg og bloggen din lenge, og unner deg av hele mitt hjerte at du har fått deg et par sponsorer! 😊 Ann-Kristin

    2. Ann: Takk skal du ha, har jo også en frisørsponsor, men det er for min og bare min del hehe Noe må man jo kunne unne seg selv 🙂 Dessuten er det jo extra stas at det er en Grønn og Miljøvennlig frisør i disse kritiske og plastikkinfiserte tider 🙂

    3. Evig leve janteloven … Blir like overrasket hver gang jeg hører at folk sender negative kommentarer om positive ting. Hvorfor kan vi ikke glede oss med hverandre, eller holde kjeft hvis en ikke har noe positivt å komme med … Så bra at du har funnet glede i livet til tross for medisinske og helsemessige utfordringer. Kos deg med garnet og dibedutter du får, og ekstra kjekt de gangene du deler det med oss lesere. Har vært heldig å få pakke i posten jeg 😊 Ha en fin lørdag … Sola er her, og gradene skal stige utover dagen. Håper du får fotografert den jakka di … Spent på å se resultatet 😊 Nyt lørdagen

    4. Enig ned Ann Kristin. Kos deg med det du får du,med ekstra god samvittighet, du har da jammen slitt og jobba for det.Delt med oss om livet ditt og strikking på gode og dårlige dager. Savner deg når du en sjelden gang må kaste inn handkle.Kryp ned i godstolen med strikking og god samvittighet du og vit at du betyr mye for andre også.Du er sjelden vare .Vi trenger deg.🏅🌟🌹🌷🌼🌻👍

    5. Forstår veldig godt at du har mange følgere. Spennende oppskrifter, positiv tone og deler av deg sjøl, det er en god “resept.” Eg har fulgt deg i mange år, men har vært på FB berre i 4 år. Måtte bli over 70 før eg blei lokka innpå der. Hehe.
      Ha en finfin maidag. ☀️🌷🌷🌿

    6. Så bra. Dette har du virkelig fortjent. Masse masse lykke til. Ønsker deg fine maidager. Klem.

    7. Solveig: Takk skal du ha 🙂 Ja det er helt utrolig hva noen kan lire av seg i en anonym mail! Mangen ganger tenker eg bare:”Stakkars, h*n kan ikkje ha det godt” Men setter pris på at me kan kose oss sammen med en felles hobby 🙂

    8. Takk og pris for at du takker nei til å promotere ting som ikke har med strikking og KOS å gjøre😊 Synes det er utrolig fint å titte innom bloggen din, enten det er flotte oppskrifter eller at du deler dine opp -og nedturer. Du er dønn ærlig, uten å være ufin. Det er jo derfor du ligger på topp 20☺️ Så bare nyt alle sponsede ting du mottar. Det er vel fortjent. God klem

    9. Setter stor pris på bloggen din og alt arbeidet du gjør.
      Så kjekt at du har fått deg sponsorer som du ønsker deg, det er fullt fortjent!👏🏻👏🏻
      Ønsker deg en nydelig strikke-lørdag😀
      Klem

    10. Kunne ikke vært mere enig. Du gjør en super jobb og skal være stolt av det. Misunnelse må være fælt for de Trollan som lider under det. Vi har jo kjent hverandre siden 2006 og jeg setter stor pris på deg. Ha en strålandes koselig dag i kroken din.

    11. Heia deg og bloggen din. Har funne mange flotte tips og oppskrifter her. Gje gass😊

    12. I alle de årene jeg har fulgt deg, har jeg ønsket at du kunne begynne å tjene litt penger på den flotte jobben du gjør! Vet ikke om du får penger nå heller, men at du endelig får noen velfortjente gaver, gjør meg veldig glad på dine vegne 🙂 Klem fra Snefrid

    13. Gratulerer med framgangen – jeg er stor fan av deg! Det vil alltid være «noen» som slenger med lleppa. La dem sitte der med sintheten sin, du har ikke bruk for dem😊. Lykke til videre – jeg følger!

    14. Hei!
      Leser bloggen din med glede.Takk for den!
      Hva skulle vi gjort uten garn og strikketøyet vårt? Det gir livskvalitet. Vi er heldige som har denne hobbyen!

    15. God lørdag kveld. Nå har jeg kjent deg noen år, og det som er bra å lese, at du er alltid ærlig om alt. Ikke minst om alt du har i hverdagen, positivt og negativt. Og alle oppskriftene som kommer hver dag. Ja ja bunken øker øker…… Men garn og strikk er det beste i hverdagen 😃. Hilsen Jorunn ❤️

    16. Hei. Det er så koselig og morsomt å lese bloggen din. Så flott at du skal begynne som amasador for det garnet jeg liker aller helst å strikke med, men ellers så bruker en det en har. Jeg strikker så å si hver dag og det er pga jeg ikke er i arbeid og det er pga sykdom. Har fått påvist leddigikt, men en får ta det som det kommer, men nå er heldigvis det fint vær så en kan få gjort litt ute i hagen.
      Hev deg over de sjalue folka rundt omkring. Slike folk vet jeg alt om pga jeg holder på med oppdrett av katter.
      Mvh Randi

    17. Hei 😍
      Det er det jeg sier, st sjausi er den største driften av alle… Leser en blogg, og det er din👍 Molkoser meg når jeg kikker innom deg.🤗 iIkke her gang jeg kommenteter, men leser gjør jeg 🤗 Kos deg du med det som dryppet på deg,er deg vel undt 😍 Ha en fin søndag 👍

    18. Lukk ørene og bry deg ikke for andres smålige kommentarer. Å få mulighet til å gjøre det beste ut av livet sitt er jo for de fleste av oss bare noe vi feigt drømmer om. Så stå på<3
      Over på matter. På "min" Bltema har de sorte matter. Går under navnet treningsmatte.

    19. Marianne: Takk skal du ha <3 Ja eg så noe grå treningsmatter, men eg syns de så så HIMLA digre ut?? det var en stabel av "lapper" som sikkert var sånn typ 50X50 cm, er det de?

    20. Glad på dine vegne for at du har lykkast som bloggar! Nå har eg vore borte eit par dagar, og mellom alle ting som då er viktig å gjere, er å oppdatere meg i bloggen din – kan ikkje gå glipp av noko, hehe! Ha ein god søndag.

    21. Marianne: du har helt riktig for eg så nemlig de 30X30 o Biltema katalogen, men da eg spurte etter de kunne de ikkje finne de! Det var da de kom frem med de store og sa at det vardisse de alltid hadde hatt. Skal sjekke ut linken din 🙂

Siste innlegg