SPREKT OG LEKKERT – STORE STØRRELSER

Processed with VSCO with a5 presetDesign av Caitlin Hunter

 

Herlig genser som strikkes Top/Down, et oversized kunstverk som helst skal være ca 30 cm for vid rundt brystet 🙂 Siden den strikkes i tynn merino vil du ikkje føle at du har en bred genser på deg,
men den vil henge veldig fint rundt kroppen 🙂

 

Du vil i en og samme oppskrift få instruksjon til både lang og kort erm 🙂 Caitlin Hunter har flere Go`biter som eg kunne tenkt meg! F.eks som DENNE DENNE og DENNE! *sukk*

 

HER kan du jo ta en titt på orginalgarnet 🙂 Åååå sååå lekkert…

 

 

 

Processed with VSCO with a5 presetDesign av Caitlin Hunter

 

Må si at eg syns den ble skikkelig stilig i svart og hvit!
Eg blir vel nødt til å strikke denne også…

 

 

SIPILA
Bildene over
Opp til 165 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

*Klapser med hendene* Sånn, da var det jaggu meg helg gitt! “Noen bedre?” Tja, er det påkrevd
å hente hjem HelgeKosen også da, eller?? Helg er vel helg…..Eller?? Nei vettu hva! T.o.m for meg som egentlig syns det er veldig koselig å HelgeHandle kan styre meg på en tirsdag haha Får nå i allefall vente til i morgen onsdag! *ler* Det er litt av noen uker me har om dagen! hehe Rart det går i surr med dagene eller?? Nå er det liksom snudd på hodet; 2 hverdager og så helg i 5 dager!
Jaja NOE må me vel handle i morgen pga 17.mai 🙂 WHAT TO EAT!?? Tror eg bare galant overlater den biten til Ali så regner eg med det blir noe mat på bordet 🙂 Nå ser jo faktisk været ut til å bli ganske så bra også på torsdag! 15 gr og full sol, kan jo nesten ikkje forlange noe bedre enn det!!

I går kwell var det tydeligvis den SISTE treninga før sommeren!! Det er vanlig at de tar ferie ETTER graderingen som i år faller på 28.mai, men på torsdag er det fri, mandag er hellig, + at på de andre treningsdagene er det Svartbelte Gradering blant annet så nå er det jammen meg slutt for denne terminen, så eg håper Graderingen ender med stor Bravur! hehe Dette betyr jo at eg kan strekke meg litt extra i dag og bare sukke fornøyd med vel gjennomført sjåførtjeneste siden august`17:)

Dagen i dag? Tja eg vurderer STERKT om eg skal ta meg en time på terrassen? Tro om Ali orker
å hente solstolene fra garasjen!? Normalt sett burde ikkje det være et problem, men på en snedig
og uforståelig måte har disse stolene havne langt under andre ting + man må KLATRE for å komme seg frem så det spørs vel hvor sprek han er i dag! Siden eg likevel føler meg litt KOKT i ansiktet om dagen (overgangssymptomer??) kan eg jo like godt blir litt solbrent også…*Lettere å forklare* haha

Uavhengig av hva eg finner på så blir det strikking, selvfølgelig gjør det det! JuHuuu Eg skal starte på MØNSTERET!! Sååå gøy!! Da må eg ta et valg: Sitte ute i sola eller strikke mønster?? Hmm
Tror eg må høre om Ali gidder hente stolene, da kan eg ta en liten time ute først og sååå kan eg kose meg her i Go`stolen med litt mønsterstrikke 🙂 Tja, tror eg starter med å sette på en maskin med klær også siden det er supert tørkevær 🙂 Må samle opp litt husmorpoeng 🙂 Kan være gode å ha!
Ali han har ALLEREDE laget ferdig ei diger gryte med kjøttsuppe! Her snakker me husmannskost!

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #caitlinhunter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg