STRIKK SHORTS TIL GUTTA – NORSKE OPPSKRIFTER

Design av Maria/ Strikketanten

 

Classic, tøft, søtt, fint, kledelig og VELDIG behagelig, det kan me jo være enig om at en strikket shorts er!? Ikkje bare det, men også like mye til høst/vinter som til sommer, ikkje sant?? Har du sett små franske barn? Ja, de går med shorts hele året de og bruker lekre strømpebukser etter behov 🙂
Det er bare å hente frem litt Merinogarn og sette i gang, retten og sletten!

 

 

BLÅMANNSHORTS
Bildet over
Str 2—> 12 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Maria/ Strikketanten

 

 

BUKTA SHORTS
Str 1—> 12 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Fredag og FRI, Digge di Digg må eg si 🙂 DibHassan stikker av denne helga og tar seg en liten ferie
i Lysebotn sammen men en kamerat og hans familie 🙂 Kan tenke meg at det blir gøy ja! De har i allefall hatt det skikkelig kjekt tidlig og da regna det hele helga t.o.m! Denne helga er det meldt ca 20 grader+
 så eg satser på at det blir bading og litt solbrente rygger! Selv om eg skulle ØNSKE eg kunne impregnert ryggen hans må eg vel heller finne frem solkremen og putte den i bag`en! Satser på at han skjønner tegninga og at eg slipper å formane det 100 ganger! Eg så bare på nakken hans i går etter
å ha gått i tog!! Ganske rosa ja for da kom ikkje eg på solkrem…*ser i taket*

 

Selv om me selvfølge må eg tur ned på sjappa i dag også (me handlet jo på onsdag!) kjenner eg at
I DAG må det restitueres! Jepp, man KJENNER at noen hadde bursdag i går si! haha

 

Dvs eg satt her i Go`stolen i går kwell og gjorde?? INGENTING! Ja ok da, eg trooor eg strikket 3 omganger på mønsteret….dette mønsteret er super enkelt og eg burde selvfølgelig vært ferdig med det, men akk, sååå sliten eg var! Vurderte flere ganger en dupp på sofaen, men det var liksom litt for sent til det i forhold til nattesøvnen…Så da ble litt rangling i steden for *overtrøtt*

Skal vise litt av det eg har strikket senere, må bare se om eg gidde subbe ut på terrassen for
å ta bilde hehe Best lyst der ute skal vites 🙂 Må få Dib ferdig pakket og ut dørene først 🙂 Dvs han pakket i grunnen selv i går når eg sa at skal me finne det du skal ha med deg! Han kunne fint snappet til seg tannkosten, Visakortet og en boxer på vei ut dørene!! hehe Selv om det ikkje ble så mye så trengs det jo litt forskjellig til et par dager alt etter hva en skal gjøre 🙂 I fjor da EG hadde pakket til ei uke på treningsleir kom han hjem med en så og si URØRT trillekoffert! Han hadde jo kun hatt
Tae Kwon-Do drakten på hele uka + pysj om kwellen! Var ganske greit å pakke ut etter den “ferien”!
Regner med at det blir ei toppers helg for gutta og litt rart for oss her hjemme <3

Anyway, kanskje eg skal surre litt og få på plass ting etter i går? Er i grunnen ganske mange klehengere som ligger å slenger etter en slik dag!!! Syns de henger TOMME over alt eg! hmmm
Jaja, har en del håndklær som skal brettes også greit å bare få det bort, på den måten sitter eg bedre etterpå når eg skal innta roen sammen med strikketøyet 🙂

Venter forresten en pakke i posten over helga så da blir det en aldri så liten Give Away igjen!
Premien blir noe EG trenger/har lyst på hehe Ja du også, det er eg ganske sikker på 🙂
En ganske lekker liten sak! Som vanlig så deler eg så dette blir koselig <3
Men, men du får kose deg og ha en skjønne dagen der på inn til videre 😉

KOS DEG OG TA
DET ROLIG 🙂

Go`klem fra ei Vibbedille på Lading 🙂

#strikk #strikkinge #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg