DET ENKLE ER NOEN GANGER MER ENN NOK – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Purl Soho

 

Noen gang blir det aller enkleste super lekkert – I allefall om du strikker mangen nok!! Ahaa så stilig! Her snakker me riller i fleng og eg kunne virkelig blitt skikkelig hekta og det uten problem 🙂 Her har nok også garnet mye av skylden for at det er så stilig som det er – Garnet kan du ta en kikk på HER!

 

Garnet er 61% Bomull og 39% Lin – Så ja, dette tror eg faktisk er noen skikkelig herlige kluter!
Det PERFEKTE sommerstrikket må eg si! Kjapt og enkelt for blant annet å ta med seg på stranda 🙂

Du kan kjøpe f.eks kjøpe en 5 Farget Palett HER så har en du flott gjeng å henge
på kjøkkenet i de fargene som måtte passe best!

 

 

 

Design av Purl Soho

 

 

PEBBLE DISHCLOTHS
Bildene over
Gratis

 

 


* * * *

Yes Yes da er det jaggu meg straks helg igjen! Ikkje bare det, me fant noen flere planter i går kwell!
Tilfeldigvis havnet me innom Europris da eg så at det sto MASSE blomster utenfor! Så nå har me fått
i hus Hvite Margeritter (en klar favoritt!) + noen andre hvite som Ali bare kalte for AuberginBlomst hehe Nei, eg aner ikkje hva de heter, men de var flotte og de er skikkelig kraftige med masse knopper!

 

Fikk også sekken med jord opp på terrassen så i dag kan eg plante skal vites! Ali blir nok mer som en vaktmester hehe Han er så redd for å grise til terrassen for nå ha han virkelig rengjort den
og oljet den 2 strøk så eg må ikkje søle for mye haha Er jo bare koste det bort mener jo eg da! hehe
Uansett skal det blir herlig å ENDELIG får litt farger der ute, tror muligens eg kanskje har nok til
å plante litt ute på trappa også. Må nok ha noen til for å fylle 2 store krukker 🙂

Blir nok neppe noe strikking på meg før i ettermiddag vil eg tro! Nå først må eg finne meg ei noen gammel joggebukse og en halvslarven genser haha Ja og bare kaste meg rundt i jorda før eg må stelle meg og få DibHassan ut på Colosseum kl 15! I dag altså!!! Ja eg HÅPER at dette er dagen hvor tannlegen sier f.eks: “Neste gang fjerner med reguleringen!” Dette har eg håpet det siste halvåret minst, men det skjer jo aldri! Me går liksom ut der, det blir kikket litt i munnen med speil (ca 30 sek)
og ny beskjed om å bruke strikke NOK en mnd – 300,- kr takk….Jaja, nå ha me betalt GANSKE så mye og han har hatt regulering i ca 3 år (inkl 6 mnd med dobbel bøyle først) så da nærmer det seg jo slutten på enten den ene eller andre måten! Han hadde et ganske så kraftig overbitt + veldig skjeve tenner. Det som har tatt lengst tid har vært å dra underkjeven frem så nå har han faktisk fått et ganske kraftig kjeveparti i forhold det smale ansiktet han hadde da han startet 🙂 Helt rart!

I morgen er det eksamen i Engelsk skriftlig på Dib så eg regner med at han virkelig ser frem mot ei LAAANG og god helg! Han skal nemligen ikkje på skolen før NESTE torsdag igjen! Det er pga
eksamen til de andre klassene. Torsdag og fredag neste uke er repetisjon til muntlig og tirsdag trekker de hvem som kommer opp og ikkje minst HVA de kommer opp i og 7.juni er det siste eksamen!!

 

Dib håper såååå hardt på at han kommer opp i Naturfag for da er han ganske så sikker på at han får en 6`er 🙂 Det VERSTE som kan skje er at han kommer opp i fransk! Han har klart å karre seg til en 4`er på Vitnemålet og han klarer ikkje matche det på eksamen sier han.
Så da krysser eg alt eg har for han 🙂

 

Men NÅ ass, nå MÅ eg får gir i legemet her! Jalla Jalla!
Må bare ha litt mer kaffi først!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

Go`klem fra ei litt Giret Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #purlsoho #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg