TRENGER DU EN LEKKER JAKKE?? HER HAR DU 2 FLOTTE STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Joji Locatelli

 

WOW for en skatt <3 Her snakker med kanin-, kattunge-, chinchillakvalitet, TENK så mykt DET er da?? Denne kan du bare surre rundt deg og NYTE! For å få denne følelsen kan du f.eks bruke orginalgarnet som er brukt og da trenger du DETTE og DETTE – Da vil jakken koste (Eg beregnet $ på 8,50,-) deg den nette sum av 2.716 kroner!!!! WHAT!?!?!? Er det mulig sier eg bare! OMG! Hvis noen syns at DET er en helt greit pris…så….ja da MÅ eg bare dåne litt! haha la meg nå se, ja for det MÅ jo finnes
en så og si lik kvalitet til en BILLIGERE penge enn det?? SELVFØLGELIG! La meg ta en kjapp sjekk….

Hvis du f.eks strikker med Kidsilk Erle (Tilbud hos Garnius!) og Superfine Alpaca Merino
(GARANTERT mykere enn Chinchilla!!!)
Da vil jakken bli en god del billigere, nemligen kr 1.128,- Eg har KUN regnet ut prisen for den største størrelsen så det blir jo billigere jo mindre jakken er. Du kan, om du vil prøve deg frem med Kidsilk fra Drops, men det er over 100 meter mindre på nøstet så da smeller muligens strikkefastheten, noe du evn bør sjekke ut, men det kan absolutt gå helt fint. Bruker du Kidsilk kommer jakken på kr 520 kr 🙂

 

Så ja, selvfølgelig er det ALLTID flere muligheter, finnes en løsning for alle 🙂
LOVE IT!!

 

 

LIKE A CLOUD
Bildet over
Fra 90 cm til 167 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Asja Janeczek

Denne kan du strikke i mange forskjellige garn, ja bare sjekk på “Garnlista” for tips inne på prosjektsiden/Ravelry! Du kan også strikke den i Classic Cotton Merino (Finnes i mange deilig farger kan du tro!!) Da vil jakka, i den største størrelsen koste deg 560 kr. Velger du der i mot f.eks Wollmeise DK som er et av alternativene kommer jakka på den nette sum av Kr 2770,- Vel vel

Det billigste du altså slipper unna med er på 560 kr
og så går det altså opp til Wollmeise som er dyrest 🙂

Så greit liksom! Men du? SEEE på denne jakka da!?? Har du SETT den ryggen da?? Oh MY!
Såååå
rålekker ass og herlig spesiell og garanter skikkelig kjekt å strikke 🙂

 

 

 

SATINEL
Fra 84 cmtil 127 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down

Nå vet eg at det er mangen som kommer til å si:
“Ååå de var fine, men de er jo på ENGELSK!??”

Ja ok, men da bør du ta å lese DETTE så kommer du langt på vei med en gang!
Lykke til 🙂

* * * *

Ja ok, da er det FREDAG! Ikkje bare det, men her i huset er det ei MEGA langhelg! Som eg sa så er det ikkje skole før neste torsdag! Så digg, ikkje det?? Er i grunnen ganske spent i dag for Dib har jo eksamen og eg sitter formelig her å krysser alt eg har! Måtte han “skåre” full pott!

Siden me ble ferdig med plantingen i går, kan være det dukker opp litt mer utover sommeren, men for nå er me ferdig! Når alt av jord og diverse var pakket bort og opp i putekassen var Ali snar til å komme seg i garasjen å fikk hentet opp de herlige solstolene me har! JuHuuu Dvs at i dag skal eg få til å slikke litt sol for å kjenne litt på at sommeren faktisk har startet!

Først skal me komme oss ned på butikken å hente hjem helgekosen, såååå må me opp til mor mi med noge fra butikken, men så er det hjem, shaine fort over å se at alt er på stell før eg skal plante meg ute i sola! På med god solkrem og bare la det stå til rett og slett! GI MEG SKILLE!!!
Dette er planen og så krysser eg fingrene for at den forblir uforandret!

Der i mot er eg ganske så stiv! Fra hælene til bak i nakken! Har eg egen evne til å stå og løfte i de rareste stillingene når eg “jobber” ute med blomster og krukker! *Lærer jo aldri!!!*

Dvs at eg nå kjapt må komme meg ut av pysjen slik at me kommer oss av gårde!

KOS DEG OG HA EN
FABELAKTIG DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg