EN SPESIELL OG UTROLIG LEKKER CARDIGAN -GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Laura Zukaite

 

Sjekk den ryggen sier eg bare!! Vanvittig lekker detalje må eg si og når oppskriften i tillegg er Gratis,
ja da snapper man den med seg og begynner å planlegge NÅR den skal på pinnene, ikkje det?? Kanskje et prosjekt for høstens mange lange og mørke kwellen? Aldri vært feil å planlegge…?
Ingen fare for å gå tom for prosjekter om ikkje annet 🙂 Det er bare å bunkre opp med
alt man liker og ta det etter hvert 🙂

Orginalt strikkes den i DETTE GARNET 🙂 

 

 

 

Design av Laura Zukaite

 

 

LUPE CARDIGAN
Bildene over
Fra str 30″ —> 50″

* * * *

Selv om det ser ut for at det samler seg opp skyer på himmelen er det godt og varmt! 20 grader for øyeblikket, nesten 10 gr lavere enn i går,  men absolutt godkjent 🙂 Skal man tro på Yr.no kommer det regn og torden kl 15, så ja, det gjenstår å se 🙂

Sitter i grunnen her å strikker, stille og rolig, tenker på ting som eg BURDE ha gjort, men ikkje gjør….
Kjenner at det å brette 2 stativ med klær var helt feil! Men der og da så det ut som om det skulle regne og siden eg var her alene hadde eg ikkje noe valg. Burde absolutt ikkje gjort det..Men men…Dvs at betennelsen som var ganske hissig for 3 uker siden er absolutt ikkje borte! Spørs om det ikkje da blir nye sprøyter i morgen?? Gjelder å tenke posistivt og at dette vil gi seg til slutt…en gang!
Noen som har operert skulderen og blitt HELT bra?? Har hørt at det kan være Bob-Bob??
Tenker jo med meg selv at eg kan jo ikkje holde på slik som nå, ja at det skulle være behov for sprøyter hele tiden? (Legen setter Kortison og bedøvelse) Det er i allefall ganske mye i hverdagen man gjør uten å tenke over som fungerer dårlig med en veldig vond skulder…Mer enn du aner!

Tja, så eg tror bare eg sitter her til me skal ut å kjøre eg. Etter Graderingen skal Dib rett en til en kamerat hvor de skal overnatte. De er en 4-5 kamerater som skal ha LAN hele natta! Sa jo at eg syns det var en litt dårlig siden Dib skal trene barnepartiet i morgen…hehe, Kan bli hardt! hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIG SOMMERLIG ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg