MEKTIG IMPONERT!

 

Det er desidert den MEST spennende Gradering eg noen gang har sett! DibHassan imponerte hele veien og det til stor begeistring! Det viser så tydelig at knallhard trening lønner seg til slutt – INGENTING kommer gratis! Blod (nesten etter hver trening) svette og noen tårer må ofres,
men det gir resultater 🙂

 

Eg sa til Dib for en stund siden at eg trodde han kanskje hadde muligenheten for DOBBELgradering, men han sa at DET måtte eg ikkje si høyt! hehe Da Dommeren skulle avgi resultatet begynte han slik;

 

“Jeg ble mektig imponert nå og i Rogalands Mesterskapet,
dette var fantastisk og jeg gir deg Dobbegradering!”

Dette er sååå sjeldent at skjer så det var helt utrolig! Det som var ENDA mer utrolig var at i kwell var det 2 dobbelgraderinger! En jente gikk fra Grønt til Blått belte. Både hun og Dib skulle egentlig
hatt en siste stripe på sitt “gamle” belte før de kunne få nytt.

Så dette går nok inn i Tae Kwon Do Klubbens historie!

Å ja, det ble felt et par tårer da jubelen ble sluppet løs! Nå vil han være klar for det Svarte belte det året han bli 18 🙂 Det var det STORE målet hans 🙂

 

Fra og med i dag er han også Hjelpetrener så ja, dette ER stort! Det å være Hjelpetrener er en del av veien for å få lov til å gå opp til Svart så til høsten venter nå flere kurs OG NM!!!

 

 

 

Det var så spennende at eg GLEMTE å filme!! Pleier alltid filme Dib fordi han i etterkant studerer filmene for å plukke vekk sine egne feil. Men i dag var han glad eg glemte å filme for han var redd for
å miste fokus hehe Men fokuset var så absolutt på plass! Det eneste eg virkelig skulle ønske eg hadde på film var det vanvittige flyvende sidesparket han tok! Det er så sykt flott å se på!!

 

Han har lovet at han blir med på fotoshoot på Solastranden når det Svarte beltet er på plass.
Klubben har også flere ganger arrangert slike shoot 🙂

Etter Graderingen kjørte me han og Pc`en hans hjem til en kamerat så nå skal han kose seg sammen med 4 andre kamerater og Game hele natta (Hvis ikkje Dib slukner i sokkene!) Nå fortjener han virkelig å slappe av og bare kose seg! Blir en liten treningferie på han nå før han reiser på Treningsleir rett etter at skolen er slutt den 21.juni 🙂 Da kan han om han trener beinhardt få den første stripene på det Røde beltet! Det skulle ikkje forundre meg et sekund at han fixer det også 🙂

Nå skal eg puste ut litt her i stolen og om ikkje lenger skal i allefall Eg ta natta! 🙂

SOVE GODT!

Go`klem fra ei MEGET stolt Vibbedille 🙂

#trening #taekwondo #gradering #rødtbelte #dobbelgradering #enestående

10 kommentarer

Siste innlegg