“DET ER DEJLIG Å VÆRE NORSK I DANMARK”!

Design av Jake Henzler

 

Ja for hvem liker vel ikkje en tur til Danmark? Nå kan du få deg en bit av København hjem i stua di 🙂 Digg, ikkje sant? Sjekk så stilig! Strikk Lapper fra Nørrebro Studios, Nørreport Offices, Østerbro Studios, Hellerup Apartments, Nyhavn Hotel, Frederiksberg Apartments.og lag deg f.eks det STILIGSTE slumreteppet og kos deg masse undeveis 🙂

Her har du også en super mulighet til å kose deg med Holst Supersoft!

 

 

 

Design av Jake Henzler

 

 

COPENHAGEN BUILDING BLOCKS
Bildene over
Hver block er 15 cm X 24 cm

* * * *

Følte meg noe mørbanket da eg våknet i morgen, men faktisk så er formen ganske fin den – Det MÅ være sola sinn skyld 🙂 Så deilig når eg bare kan skyve opp hele terrassedøra når eg står opp!
Ahaaa gid det måtte vare helt til langt ut i september!! I dag sier Yr.no at det skal tordne og regne fra 12-18, men det håper eg er en stor feil for her kan eg ikkje se en sky i noen retninger!

Ikkje så lenger etter at sto opp tikket det inn meldinger fra DibHassan, han lurte på om eg var våken for han ville hjem hehe Me avtalte i går at me skulle hente han etter legen, men at han skulle gi beskjed hvis det endre seg. Trooor kanskje han er ganske så sliten ja haha Ikkje bare utførte han en bragd
i går, men han har SIKKERT ikkje sovet et sekund i natt haha Blir nok herlig å komme hjem og stupe
i seng vil eg tro 🙂 Me burde faktisk ha laget ei kake i dag, men men han fikk penger i går slik at han kunne kjøpe seg en STOR Pizzabaker Pizza så han koste seg med kamerater 🙂

Allerede førts kommende Lørdag skal han være med på oppvisning her i Tananger så det er eg sikker på vil bli veldig gøy! Da skal de ha Show, knuse planker og masse kult 🙂

Eg må snart begynne å å rigge meg til, tror beint fram eg skal ta meg en dusj. Blir som sagt en tur til legen og Ali må nesten kjøre meg siden eg ikkje vet HVA legen vil gjøre med skulderen min!!

Tror nok at dagen blir ganske bra eg 🙂 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG SOMMERDAG

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg