NYDELIG SOMMERTOPP I LIN

 Design av Irene Lin

 

Tenk du, så enkelt kan det gjøres! Et fremstykke og et bakstykke, sy sammen og VIPS!
Strikk en I-Cord snor og du kan ta på deg noe lekkert 🙂 

 

Noen kommer garantert til å spørre om man kan strikke denne rundt, så eg svarer like godt med èn gang: Det kan du nok sikkert uten at eg har sjekket detaljene i oppskriften, men vit at det som oftes er en god grunn for å sy den sammen! Veldig ofte er det for å slippe at den skal sige i bruke + at fasongen holder seg finere på denne type plagg 🙂 Uansett, så er dette en topp som strikkes rimelig kjapt 🙂

Tja, hiver du deg rundt i dag så blir den nok mye brukt i årets sommer 🙂

Strikkes i Lingarn som er blandet med bomull og litt silke 🙂

 

 

 

 

Design av Irene Lin

 

BREEZE SLEEVELESS AIRY TOP
Bildene over
Opp til 100 cm rund brystet


Toppen strikkes fremstykket/bakstykket hver for seg så eg vil tro det
sikkert er fult mulig å gjøre den videre uten problem 🙂

* * * *

Vel, da er pysjen på og endelig, etter nesten ei uke, har eg fått vasket håret! Kjenner jo så absolutt at det er noe eg ikkje bør gjøre, men trenger håret vask så trenger det en vask! Sånn er det 🙂
Pysjen er på og beina ligger høyt, det er fredag! HelgeKosen er i skapene og Ali har shainet leiligheten

Tro hva som er på Tv i kwell?? Syns den siste uka kun har bestått av reprise på reprise på hele året som som gikk og det er jo helt GØRR! Så ja, det er absolutt på høy tid at eg kan finne meg en givende serie, eller i det minste en FILM! Får nesten bare sette meg ned med fjernkontrollen
og bable meg frem til noe brukbart 🙂

DibHassan den sniker har vært hele ettermiddagen (er der ennå!) ned på Hestholmen, de er en gjeng fra klassen som skulle bade og kose seg! Vannet var ganske varmt sa han og det var ingen problem
å bare svømme og svømme! Spørs om ikkje me også må teste det snart!

Men men, er i grunnen ganske sliten, har vært mye som skulle ordnes i dag (Mer papirer bla) så det har vært frem/tilbake på mail og mobil, men NÅ tar eg kwell rett og slett!

KOS DEG OG HA EN
EN HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg