3 SKJØNNE OG LUFTIGE SJAL – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Life is Cozy

Har du EN hespe i samlingen din med tynt fingring garn som du aldri har funnet den riktige oppskriften til fordi du kun har den ene hespen? Eg har noen slike hesper, sånn typisk når eg har vært på f.eks strikketreff og plukket med meg en haug med enslige hesper, og etter en stund så sitter du
å lurer på HVA du skal strikke. Vel, eg fant disse 3 oppskriften som er helt suverent perfekte!
Strikkes på pinne 5,5 og da får du en skikkelig luftig og herlig helårssjal 🙂 Så DIGG! 

STORMY SKY SHAWL
Bildet over
Str 77 cm X 197 cm

Design av Life Is Cozy

SIALIA SHAWL
Str 74 cm X 160 cm

Design av Life Is Cozy

STORMY WATERS SHAWL
Str 80 cm X 180

* * * *

Søndag og været skuffer overhodet ikkje! Er vel å merke “bare” 20 grader, men egentlig bare enda bedre! Så deilig, luftig og varm 🙂 Ali er allerede kommet seg ut han! Styrer med noe materialer nede ved garasjen som han skal fikse og trixe med og så håper han at resultatet til slutt blir et fin sofabord til terrassen! Å ja, han har også planer om å bygge en vinkelsofa!

For mangen år siden da Ali jobbet som kokk i barnehage fikk han forespørsel fra Stavanger Kommune om han var handy og kunne lage utemøbler til barnehagen han jobbet i. Han tok utfordringen på strak arm og jobbet dag og natt. Du skulle sett de flotte møblene det ble til slutt! Så ja eg har ganske store forhåpninger til dette altså + at det er kjekt at han har noe å styre med 🙂

Aaaanyway, det er på tide å begynne å bevege seg og kanskje gjøre noe??
Ja som å f.eks sitte litt i sola? Tja, dagen er så vidt startet så eg får se 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FLOTT DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg