HVA SKAL EG SI??

Reklame | We Are Knitters

 

OKEI!!! Da var det jo bare på an igjen…Fikk et skikkelig KICK i dag og bare gjorde, rett og slett!
Helt uten å tenke og plutselig satt eg bare her å NIKOSET meg med noe av det herligste garnet eg faktisk har strikket med!! Ja eg meine det!! Var i grunnen litt skeptisk da eg så dette garnet, for du ser….Det er ikkje sånn skikkelig spunnet, du kan se det på tråden – Men fytti det var digg å strikke med! Ja nesten som når du drar kniven gjennom smør om du skjønner følelsen? Ikkje deler tråden seg heller og det som er strikket er SUPER mykt og akkurat passe “fast i fisken” 🙂 Denne genseren kommer til
å slå en “lignende” kosegenser eg har på hylla mi og det uten et snev av tvil!

 

Tror eg nesten kan garantere at denne kommer til å holde fasongen sååå mye bedre! Vettu??
Eg tror eg er hekta…!!! Ellers bare BITTE litt fortvilet! hehe Altså, NOK eg prosjekt…..Vel, dette er jo faktisk et av de prosjektene som bør strikkes innen rimelig tid, men nå har eg ingen bekymring
for dette blir en digg genser altså!!

 

 


HER kan du se herligheten som har kommet på pinnene!

 

 

 

Litt spesielt å strikke på 2 pinner vel å merke, men absolutt gode å strikke med! Eneste, de funker ikkje helt optimalt om stolen du sitter i har ermlen hehe Anyway, når du bestiller slike strikkepakker vær da obs på at du faktisk kan velge bort strikkepinnene 🙂 Helt opp til deg 🙂

 

 

 

Men JA, dette er så til de grader et deilig strikketøy! Skulle vel egentlig ønske at eg hadde genseren her og nå, klar til å slippe over hodet! Tror muligens eg allerede er hektet!! Eg vet akkurat hvordan eg lager “problemer” til for meg selv…men så er det jo akkurat slik eg elsker å tilbringe dagene mine!!

We Are Knitters har UTROLIG mye lekkert når det kommer til strikkepakker som inneholder absolutt alt du trenger for en real kosestund, ja du må nesten bare sjekke det ut selv- HER INNE!

Du vil også finne
HEKLEPAKKER
SYPAKKER
HÅNDSTRIKK PAKKER

Eg vil si at det absolutt er NOE for en hver eneste smak, eller hur??

* * * *

Vettu KA??? det er nå SLUTT på de sene treningen for DibHassan og eg danser nesten i TAKET!
Dvs at me nå kan ta opp igjen turene våre mens han er på trening! Så HERLIG!!! I dag skal han på trening kl 18 og er ferdig 19.30 ( Isteden for kl 21 før) Treningen på onsdagen er nå ferdig kl 20 ellers er det fritrening tirdag og fredag, de er ferdig senest i 19 tiden, så ja, hva skal eg si annet enn LYKKE!
Tenker helt på når me kjører om vinteren, det vil definitivt bli lettere! Så DEILIG!

Derfor har eg, uten å hørt med Ali, planlagt en deilig tur til Hafrsfjord i kwell mens han trener!
Det blåser en del ute, men eg håper jo at det løyer til kwellen, uansett er det jo ikkje kaldt så det blir ganske sikkert herlig 🙂 Kanskje eg skal duppe tærene å kjenne på vannet?? Hører ville rykter om at vanntemperaturen ligger tett opp under 20 grader!!?? Er DET mulig liksom!?? Digge di digg!

Men frem til me skal kjøre så skal eg kose meg litt med det nye strikketøy! Skal også hente en pakke når me kjører ut! Venter i grunnen en veeeldig liten pakke, MEN på pakkemeldingen står det at pakken veier 6,3 KILO!?!?! Oh MY! Hmmm tro om det bare er en skrifteleif, eller…??
Kjenner at dette faktisk er ganske så spennende hehe Jaja får nå se da!

Vel vel, har noe annet gøy som eg også vil vise frem! Ali sitt prosjekt mangler bare litt pussing
og kanskje noe maling?? Den diskusjonen er IKKJE ferdig diskutert så det kan bli  interessant!
Vel, det gjenstår å se, ikkje det? Kommer snart her på bloggen vettu 🙂 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #weareknitters #garnpakkaer #kosegenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Garn og genser ser herlig ut. Men det bør det jo gjør, fytti katta for en pris…😳 Men å strikke en lignende genser, det må eg. Ha et oldebarn som ønsker seg noe lignende.
      Ha en fin dag med strikket ditt. Håper arb.folka dukker opp.

Siste innlegg