YUME – NYTT OG HERLIG STRIKKEDESIGN FRA ISABELL KRAEMER

Design av Isabell Kraemer

 

Ok, jenter! Det er bare til å rydde plass i Strikkemappa for her kommer det jammen meg NOK en skikkelig Go`Bit fra Isabell Kraemer! JuHuuu det er så digge di digg vettu, ja eg fryder meg til den store gullmedaljen her eg sitter – SAMTIDIG SOM eg klør meg hue hvor og NÅR eg skal finne tiden eg trenger?? Noe gode Tips på akkurat det området??

Genseren strikkes med 2 tråder garn, 1 tråd av DETTE og 1 tråd av DETTE
Garantert at den blir deilig myk og god i en blanding av Bomull og Merino 🙂 
Om du skulle ønske det kan du erstatte dette med f.eks
COAST fra Holst Garn. Det er en blanding av Lammeull og Bomull, hvis du strikker med 2 tråder vil du få samme strikkefasthet som orginalen,
men strikk nå eg prøvelapp for sikkerhetsskyld, ok?

 

 

Design av Isabell Kraemer

 

 

YUME
Bildene over
Str fra 89 cm til 130 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

I dag har det skjedd litt av hvert! Arbeidsfolkene kom nå omsider og det gikk så veldig greit i vår favør 🙂 Hele kledningen på terrassesiden skal skiftes OG males + en del på inngangspartien skal skiftes
og prikken over I`en er at me får NY inngangsdør!! Dette ble me lovet for flere år siden da me var leietakere og nå blir det gjort, ja det er jo nesten som en avskjedsgave hehe + at del skal ordnes opp etter vannlekkasjen me hadde i stua, vegger skal rives og settes opp igjen og DA først kan me
svinge malingen og få malt hele stua 🙂 Dette blir digge di digg kan du si!
GJETT om me har ventet på dette!!

Sånn ellers har formen vært skikkelig mørbanket og vondt! Har ikkje vondt i hodet, men etter 1 døgn med heftig migrene har eg alltid vondt i absolutt hele kroppen! Hver eneste muskel verker og ryggen er delt på mer enn en plass kan du si. Er nok mye fordi eg ligger/sover mye.

I dag henger DibHassan over eksamenstoff, men det høres ut som han har stålkontroll – Som alltid! Han kom opp i Samfunn noe han syns var helt greit og kl 13.30 i morgen skal han til pers!
Dette blir skikkelig spennede!! Men SÅÅÅ er det i grunnen FERIE!!! Det eneste som egentlig gjenstår er innlevering av bøker, overnatting på Solastranden og avsluttning med vitnemålsutlevering om kvelden den 21. juni – gruer meg litt til den gitt! *Snufs*

Allerede den 26.juni reiser han på treningsleir så han får en knall hard start på ferien hehe Men fy søren de har det kjempegøy på Stord + at me får oss en herlig biltur opp for å hente han 🙂 Da får me også se Graderingen og Avsluttningen – det er utrolig fint og så har me en herlig tur hjem igjen 🙂
Får jo bare håper at me får samme drømmevær som i fjor 🙂 Dessuten har eg jo nå unnagjort migrenen for denne måneden så ingen skjær i sjøen for den turen 🙂 Jepp, det blir bra gitt!

Men nå, nå skal eg slappe av med strikkepinnene frem til me skal kjøre han på trening kl 18 så henter Amira han etter sin egen trening kl 21.30 – Blir en lang økt på Dib i dag gitt!

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

 

Go`klem fra ei GLAD Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg