HERLIG FREMGANG OG GRATIS SOMMERSOKKER!

Reklame | We Are Knitters

 

Du klarer lett å se at dette er skikkelig mykt og godt, men likevel er det et godt “hold” i strikketøyet
og eg gleder meg vilt til denne er ferdig! De gangen eg har satt meg ned med strikketøyet de siste dagene har eg da fått strikket en del og er nå OVER halvveis på ryggen! Hvis eg virkelig går inn for det vil eg tro genseren kan være ferdig på et blunk…eller 3!! Rett og slett et MAGISK garn å strikke med, skikkelig deilig! At eg strikker på pinne 8 er merkelig nok ikkje et problem en gang, ja og det kommer fra meg som syns at ALT over 3 mm er FOR tjukt haha

 

Som eg nevnte tidligere så er strikkepinnene som følger med i pakken litt for lange om det er ermlene på stolen du sitter i, noe min Go`stol har så eg “jukser” og bruker rundpinne for å spare på mine egne armer 🙂 Det går kjipp kjapp altså! We Are Knitters er absolutt verdt et besøk, utrolig mye flott og ikkje minst er det mye lekkert som faktisk er supert for en helt fersk strikker! Det er jo gøy veldig tidlig
i strikkekarrieren å kunne “skilte” med en selvstrikket genser eller f.eks en jakke, ikkje det??

 

Husk at i alle pakkene fra We Are Knitters inneholder foruten garn og oppskrift også strikkepinner, stoppenåler og litt smånips som me alle elsker! Du kan evn hake av for at du ikkje vil ha strikkepinnene. Strikkepakkene finnes i flere prisklasser og det er mye forskjellig garn
som finnes i de deiligste fargene 🙂

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Siden eg har store problemer med å “holde” NOE hemmelig haha Nei, egentlig så har eg ikkje det, men eg kan jo TIPSE deg litt om hva du kanskje bør få med deg fremover?? Senere, ut i mot slutten av juni blir det en SKAMHERLIG GiveAway her på bloggen, ja en eg faktisk kunne tenkte meg
å delta på selv haha Eg spurte og fikk et stort JA, så da blir det en vanvittig Give Away i regi av nettopp;
We Are Knitters!! JuHuuu Du kan virkelig bare glede deg masse!!

Eg GLEDER meg som en liten (stor?) unge på Julekwellen!!! Ho Ho Ho

Ja du forresten, genseren eg strikke kan du nyte synet av HER! Deilig, ikkje sant??
Aldeles helt enkelt, men så deilig! Supert for en nybegynner!

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERADesign av Minna Metsänen

 

Har du sommersokkene på plass eller? Tja, vel…kanskje på tide å få ferdig et par før ferien starter?
Skikkelig sommerlige og herlige! Strikkes i tynt sokkegarn, dvs sokkegarn som er 420 m pr 100 gr. Altså så er f.eks Opal (nok en gang!) et perfekt valg! Eller, du kan bruke f.eks Fabel, Regia, eller du kan jo bare bruke det som står i oppskriften? I så fall strikker du med 
NOVITA Venla Fingering,
forøvrig et deilig garn, men nå er jo eg en Opalelsker av rang da….

 

 

STRAWBERRY SOCKS
Bildet over
Str 38

* * * *

Oh YES! It`s Friday!! JuHuuu Neste fredag på denne tiden kan eg skrike ut at det er SOMMEFERIE!!
Tenk det du?? En ganske så magisk følelse, en av de beste! Uka etter har DibHassan avspasering heele uka frem til torsdagen, da skal me møte på skolen om kvelden for å få utdelt Vitnemålet!
Regner med det er på med litt finstas og ha en pakke Kleenex på innerlomma til han Ali! Mistenker at det kommer til å komme noen tårer da ja! Det er liksom sååå endelig da syns eg!?? Det er ikkje til
å unngå at noen av skolekameratene vil man se lite eller ingenting til videre, men så håper eg til gjengjeld at de kameratene Dib nå har hatt noe år forblir i kretsen vår! Ja for det er virkelig noe flotte gutter som eg syns det er gøy å omgås med og me har mye kjekt sammen! De aller fleste spres
på forskjellige skoler og eg vil jo håpe og tro at alle finner nye venner der de havner fra høsten av,
men eg ønsker virkelig at vennskapet disse gutta har sammen kommer til å vare i mangen år!
Livet ut?? Ja, hvem vet!

Eg har f.eks INGEN kontakt overhodet med noen som eg gikk på skolen sammen med og eg kjenner på det innimellom at det faktisk er ganske så trist! De personene som levde med meg i annen tid,
som eg hadde mye kjekt til felles med på et tidspunkt….er bare visket ut av livet mitt! Av og til er det på en måte bare livet selv som kommer i veien

Eg håper av hele mitt hjerte at Dib tar med seg noen av vennskapene han har i dag helt til han blir grå
i håret og de kan sitte å mimre om skoledagene de er i ferd med å avslutte nå!

Vel vel, rundt ørene min nå hamres og bankes det, ja det er til tider ganske så øredøvende – Men akk så fint det blir til slutt! En god løsning er jo bare å sette på seg godt headsett og fin musikk 🙂
Det blir jo spennende å se hvor mye de klarer i kle i dag, målet er mest mulig før de tar helg! På noen av værmeldingene eg har sjekket er det nemlig meldt litt regn på søndag og da er det jo dumt med en vegg uten kledning! Satser på at dette går helt fint! Dessuten gleder eg meg sprøtt til å se den nye inngangsdøra vår! Jepp, det ER fult mulig å bli i ekstase over en DØR! Eneste eg vet
100% sikkert er at den er hvit 🙂

Me skal også avgårde på et møte litt senere, utrolig hvor mye forskjellige papirer man skal skrive under på når man kjøper seg et hjem!?? På den måten er det jo veldig enkelt å leie hehe Helt ærlig??
Eg syns hele denne prosessen er shitSKUMMEL!!! Dessuten er det ganske så mye positivt nå om dagen at eg nesten forventer at noe skal gå til hel…!??!?! haha Mulig en nybegynnerfølelse!?
Skal være så glad den dagen alt er ferdig og me virkelig kan ta inn over oss HVA me egentlig har gjort!
Tror eg kommer til å få sjokk! *ler*

Men men, eg får begynne å gjøre noe slik at me etter hvert kommer oss avgårde i tide 🙂

KOS DEG MASSE OG HA
EN STRÅLENDE FREDAG!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #weareknitters #strikkepakke #gratisstrikkeoppskrift #sommersokker #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Joda, mange fine oppskrifter, og strikkepakker kan være smart å kjøpe det. Men, var nok et men, for noen priser! Tar det ikkje så tungt altså, finnest jo andre oppskrifter og annet garn. Men fikk kaffen i vrangstrupen når en strikkepakke til en søt baby- sauelue og sokker koster 1029 kr. At det er mulig, er det eg som tar feil eller? Håper det. Hehe.

Siste innlegg