WOOL & HONEY – KJEMPELEKKER!!

Design av Andrea Mowry

 

En utrolig lekker genser strikket i det herlige garn Brooklyn Tweed Loft – Det er et garn eg en gang BARE strikke meg en genser i!! Sånn egentlig trenger du ikkje så alt for mange hesper for å strikke denne; Til den minste må du ha 5 hesper (750,-) og 9 til den største (1350,-), så helt gale er det jo ikkje
og til gjengjeld står du igjen etterpå med en genser som eg er sikker på vil leve i mangen mangen år 🙂

Genseren kan selvfølgelig strikkes i annet garn – Bare husk å overhold strikkefastheten som er
26 m/46 omg på 10 cm så går nok det veldig bra 🙂

 

 

 

Design av Andrea Mowry

 

 

WOOL & HONEY
Bildene over
Str fra 99 cm —> 160 cm rundt brystet

 

 


* * * *

Åååå du salige fryd så deilig det var å dale ned i Go`stolen og bare ta helg! Har vært litt på farten i dag også, men NÅ er virkelig leiligheten vår hehe Ja for NÅ, f.o.m i dag har me GJELD for første gang
i livet hehe Mangen vil vel si det er på høy tid haha Men, det er da aldri for sent å starte på voksenlivet!
tror slettes ikkje dette helt har  gått opp for meg enda, men plutselig en dag så “føler” eg det vel!?

 

 

 

Noen ganger kan det virkelig være en ulempe å ha sydvendt terrasse, som f.eks når arbeidsfolka står
midt i solsteiken hele dagen å jobber så svetter siler! hehe men fy søren eg er fornøyd for dette blir skikkelig fint og enda finere blir det når det blir malt 🙂 Nevnte eg inngangsdøra?? hihi Eg er SÅ spent du aner ikkje så Ja, man kan seriøst bli helt “på tryne” når man venter på ny dør!! Sånn er det når me har hatt ei gammel, punktert dør som åpnet seg i minusgrader selv om den var låst! *humrer*

Var innom en sånn Byggvare butikk i dag for å sjekke ut beis til terrassegulv, men eg tror seriøst de som jobbet der rett og slett var fargeblinde!! Eg spurte om de hadde GRÅ beis, eg HAR sett det ser du, ja altså en terrasse med denne fargene. Det ser litt sånn slitt ut, gråfargene kan vel minne om et noe lysere skiftergulv vil eg tro! De kom frem med treprøver som var grå i deres verden, men for min øyne var de både grønne og brune!! Det blir slettes ikkje aktuelt kan du si! Så ja, hvis DU vet om en terrassebeis som rett og slett er GRÅ (Kald grå) TIPS meg gjerne om nummer og merke!
Hadde blitt deg evig takknemlig 🙂

Nå kom akkurat DibHassan inn dørene, han har vært i Sjøbadet sammen med noen kamerater. Forrige gangen de var der ble han dårlig fordi vannet var skitten, forrige uke hadde de visst nok tømt badet
og rengjort det, men det var fortsatt ikkje bra sa Dib. Håper han slipper unna dårlig mage denne gang!
Så fremover blir det heller å bade RETT i sjøen på Hestholmen 🙂

Ali og eg svingte noen hamburgere og masse salat for en stund siden og satte opp en typ “Koldtbord” på kjøkkenet så kan ungene forsyne seg selv til det er tomt for NÅ er det kwell!

Klart for dusj og strikkings!

KOS DEG OG NYT EN
DEILIG SOMMERDAG!

Go`klem fra ei noe gira Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #kint #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

2 kommentarer
    1. Har ikke noe fargenummer,men terrassegrå er fin 🙂 Vi har nå Nordisk tre på verandaen og plattingen og ga plankene en gråshimmer 🙂

    2. Tyrilin Varg. Kjøpt på Coop Bygg. Dyrere enn den billige beisen, men skal holde 3 år.

Siste innlegg