KOSELIG SMÅSTRIKK

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av Susan B. Anderson

 

For meg er en søte Dinosaurer omtrent det samme som ugler…Enten så elsker du dem, eller…
så tenker du fint lite på det 🙂 Eg kan seriøst bli fullstendig hekta når det gjelder sånn småstrikk
og gir meg sjeldent før eg har mangen i forskjellige farger 🙂 Får liksom ei skikkelig ri som kan
vare ei uke eller 2 og da er det så og si det eneste eg gjør og så, ja da kan det går lenge til neste ri! Sommeren er en super tid for denne type småstrikk vettu, lett å ta med
og lite å dra på når du skal ut på tur, stranda etc 🙂 

 

Egentlig kan du i grunnen bruke det garnet du liker best, i oppskriften brukes det garn som er ca 100 m pr 50 gr, da kan du f.eks fråtse i rimelig og KNALLgodt garn hos Knit At Home eller om du er heldig
å har en Nille i nærheten så får du tak i virkelig godt garn der! 🙂 Garn som er godt egnet for lek
og morro er f.eks
Classic SW Wool 🙂 Vil uansett anbefale å strikke kosedyr og leker å strikke i ull 🙂

 

 

 

Design av Susan B. Anderson

 

 

LITTLE DINO
Bildene over
Tilbud på oppskriften frem til 15.juni 2018

* * * *

Tja, egentlig så har det til nå vært en ganske rolig og behagelig lørdag, Amira på jobb, DibHassan tok bussen inn til Stavanger med noen kamerater og Ali, ja HVA gjør vel egentlig han Ali?? Vel, han har vært ørten ganger i garasjen, surret rundt seg selv, løftet litt materialer, rengjort og lakkert markisefestene, laget lasagne, brettet et stativ med håndklær, skravlet med naboene, ja i det hele tatt:
Bare snurret og surret rundt seg selv *ler* Tror han seriøst KLØR i fingrene etter å fortsette på jobben som tømmermennene startet på torsdag! haha Alt ligger jo her og begge sagene står parat så eg skjønner virkelig at det kan friste en Alt mulig mann!

Eg har der i mot fått strikket en del og bare slappet av så hvis eg er heldig blir eg gjerne ferdig med ryggen i løpet av kwellen 🙂 Vil tro forstykket går enda raskere 🙂 Om litt skal eg ut på kjøkkenet
og ordne til salat og hvitløksbaguetter til kwellens Lasagne 🙂

Måtte også ha en inspeksjon ute på terrassen:)

 

 

Skal ikkje så mye til for å glede hu mor ser du! Tanken på at eg snart skal kunne knaske
på noen Reddiker eller…

 

…eller NYDELIGE Sukkerter er helt himmelsk! Bare det å tusle ut på terrassen mens morgenkaffien putrer, dra opp en stor og rød Reddik, tørke den litt på pysjamaslåret og knaske den mens eg nyter dagens første solstråler 🙂 Jepp, DET er livet <3

Jaja, eg får ta å surre meg inn på kjøkkenet og få noe gjort, rett og slett 🙂 Er sikkert ikkje så lenge til før me bare røsket ut hele parketten der ute forresten! haha BORT BORT skal det og det kommer til
å bli så fint etterpå! JuHuuuu

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG OG SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgestørstestrikkeblogger
#blogglisten #toppplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg