ERMSTRIKK OG EN FORBLÅST SØNDAG

Reklame | We Are Knitters

 

Satt å strikket på en erm og fra å ha en ganske rolig og behagelig søndag til å befinne meg på en ganske så forblåst og våt Selestrand gikk det en kjapp halvtime 🙂 Var i grunnen ganske så herlig 🙂 Selestranden er en av de sørligste strendene på Nord-Jæren, etter denne har du Bore og Orre.
Du kan se en FANTASTISK Dronefilm
HER og Bore, Sele og Hellestø 🙂

 

 

 

Se her vettu! Ryggen ble eg ferdig med i formiddag og ganske kjapt etterpå la eg opp til en erm bare for å få litt variasjon 🙂 Ermen kommer til å bli kjipp kjapp ferdig for den er ikkje så bred 🙂
DETTE er genseren eg strikker og eg er sikker på at det blir en skikkelig KOoOSEgenser 🙂 

 

 

 

“Likene lå strødd på hele Selestranda”, sa de tyske turistene *Ler meg skvett ihjel*

 

 

 

Dette er ikkje den fineste delen av stranda, men for å komme bort på den andre og veldig store delen må man over lakselva og det gadd me ikkje! Da måtte me gått en stykke opp fra sjøen og så over ei elvebro 🙂 Det er forresten et yndet sted den elva for de som elsker å fiske laks 🙂

 

 

 

Et flott sted å brettseile f.eks, eller, vettu hva som er gøy her?? Å fly med drake!! Åååå neste gang!!
Det blåser faktisk nesten alltid her!

 

 

 

Jadda, det går an å bygge steintårn UTEN lim hehe Noen småstein i lomma måtte
jo bli med hjem….Ikkje si det til noen…

 

 

 

Åååå eg elsker RILLER <3 Det er faktisk noe av det FINESTE eg vet!! Det som er så fint med slike prosjekt er at selv om du er nybegynner, jaså fikser du glatt dette 🙂 Nå håper eg bare at det er en god film på Tv i kwell sånn at eg kan få fart på pinnene 🙂 Beine veien og RETT fram!

*Sjekker Tv-programmet*

Har du behov for en koselig og kjekk film i kwell?? Da MÅ du swisje over på FEM kl 21 og se
“Jeg fatter ikke hvordan hun får det til” – Det er kjempekjekk og morsom! Sarah Jessica Parker
har en av hovedrollene sammen med Pierce Brosnan

Tror jaggu den ermen kanskje blir ferdig eg! JuHuuu

KOS DEG OG HA
HERLIG SØNDAG KWELL

 

Go`klem fra ei Forblåst og fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #kniting #pattern #strikkeoppskrift #weareknitters #selestranda #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg