MER DANSK STRIKKEDESIGN – SOMMERSTRIKK I LIN

Design av Lone Kjeldsen

 

Husker du at eg lovet flere flotte LinTopper for noen uker siden?? Jepp, her kommer Nr 2 i en serie på hele 6 stk! Den første finner du HER! Akkurat som den første toppen er også denne strikket i BC Garn sitt herlige Lingarn, du kan kikke på det HER, SJEKK de deilige fargene!!

 

Eg har nevnt tidligere at noen syns at Lingarn er gjerne litt tørt og stivt å strikke av, men eg kan love deg at plaggene blir herlige 🙂 Svale og deilige på en varm sommerdag +
at plaggene henger så fint, luftige på en måte 🙂

 

 

 

Design av Lone Kjeldsen

 

Nå har du i så fall muligheten til å fylle opp sommergarderoben med deilige plagg, altså 2 stk så langt, men det kommer flere og eg gleder meg til se de etter hvert

 

 

 

HØR NR 2
Bildene over
Fra 104 cm til 133 cm rundt brystet

* * * *

Ok, da er siste uka før ferien i gang! JuHuuu En ganske så klissvåt mandag da, men tømmermennene, de er på plass og jobber som galne så dette blir bra 🙂 Ser dessuten ut som at regner letter litt nå og til kwellen skal sola skinne helt til det regner igjen på torsdag og da er de sannsynligvis ferdige uansett 🙂
Så ja, dette blir ganske så bra vettu 🙂

Ali på sin side styrer på kjøkkenet og nå før kl 10 er allerede dagens middag ferdig 🙂 Da er det bare meg da og eg sitter her med headsett på for å utelukke det verste bråket 🙂 Blir nok til at eg setter meg til å strikke for det er i grunnen lite å gjøre. Arbeidsfolka vandrer frem og tilbake i leiligheten siden de jobber på ute på terrassen og har saga ute ved inngangen og da er det best å holde seg
i ro og ikkje gå i veien tenker eg 🙂

 

Eg skal eg tur til legen i dag, men det er ikkje før i 14 tiden så eg har mer enn nok tid til å surre! Det ble oppdaget sist eg var på apoteket at det er en feil i medisinvedtaket mitt og det må så absolutt ordnes! Da er det lettest å dra ut til legen i steden for å forklare alt over telefon. Det er kommet nye regler
(I 2016) om hvordan denne type medisiner skal skrives ut og med mitt er det jo selvfølgelig
blitt gjort en feil etter de nye reglene! Får helt noja når slikt oppstår for mine papirer har vært spikret
i alle år og det er ikkje bare bare når feil oppstår! Det er det der kaoset med søknader og ikkje minst venting! Kjenner eg svetter bare ved tanken og eg håper at legen kjapt kan ordne dette bare
ved noen tastetrykk…For mye å håpe???

 

Vel vel, siste kjøkkenrapport (i form av bilder) viser at han Ali, ja han er i gang med å vaske TAKET!?!? Den mannen er så gira om dagen at han klarer knapt å sitte i ro!! Tror neppe at eg kaster meg over takvasken kan du si, det får noen med lange og sterke armer ta seg av hehe Hopper i dusjen heller eg!

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG MANDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #sommertopp #lintopp #lingarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg