NÅ OGSÅ TIL BARN! – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Strikkelise

 

Jadda, da kom den jammen meg som bestilt! 2-farget Raglangenser til barn! Tidligere viste eg dere den VOKSNE VERSJONEN og flere lurte på hva som kunne gjøres for at den skulle passe til barn,
nå slipper du mikkmakket og styr! Strikkelisa har laget en barneoppskrift! SUPERT!

 

Genseren strikkes nedene fra og du benytter Intarsia teknikken i raglanfelling for å kunne ha den
2-farget 🙂 Akkurat det samme som eg gjorde på min “Knitting Jacket”
HER, bare eg startet oppe
og økte i raglan med intarsia 🙂 Lett som bare det 🙂 Har du kontroll på nøstene så har
du kontroll på det meste 🙂

 

 

Design av Strikkelise

 

 

 

TOFARGET BESTEFARGENSER
TIL BARN

Bildene over
Str 1 —> 12 år

 

 

 

 

 

* * * *

Onsdag….halvveis i uka bare og eg er så klar for helg!! Ja eg er ganske så sliten kan du si! Det er ikkje bare bare med arbeidsfolk som fyker gjennom leiligheten hele dagen, får liksom ikkje være alene i det hele tatt siden de fyker rett forbi meg her eg sitter hehe Misforstå meg riktig for det er også utrolig herlig å ha de her for jammen blir det veldig fint ute og det trengs i aller høyeste grad! På den andre siden så lyver eg hvis eg sier eg ikkje ser frem til at de blir ferdig 🙂 Anyway, 2 dager til helg!!

I kwell skal Dib Hassan på avsluttningsfest med klassen rett her borte så bukse og skjorte skal strykes, ja HALLO, gutten ville t.o.m ha på seg et fint belte så han blir nok ganske så snaisen 🙂 Belte er noe han aldri har brukt så dette var faktisk en helt ny vri fra hans side hehe I morgen er det fri fra skolen
og så er det på an igjen på fredag med forberedende til videregående…Hvor mye kan de egentlig forberede seg? Nå har de sittet foran Pc`en 3 hele dager og kun det, hmmm men ok, de må vel fylle opp de 190 skoledagene de har krav på hehe

Eg skal i allefall få strikket litt for lite blir gjort fra min side her i heimen med så mye folk som vandrer inn og ut, men Ali på sin side, han har bedrevet aktiv takvasking!! Han rydder og vasker i alle de inderste krokene og det eneste eg trenger å gjøre er å ta en avgjørelse på rotet han finner,
herlig når det meste kan gå rett i bosset 🙂

Jaja, eg får vel ta meg en tur på badet slik at eg ser våken ut i det minste! I går sov eg helt til kl 19 etter at arbeidsfolka gikk, ja eg var totalt kaputt og resten av kwellen satt eg her som en amøbe!
Så ja, eg gleder meg til alt er ferdig og me kan fortsette stille og rolig på egen hånd 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG

Go`klem fra ei Noe sliten Vibbedille 🙂
#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #raglangenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Arbeidsfolk i huset er en “mare”, men det blir så godt å få det ferdig.
      Kall’n og jeg maler kjellermuren og vinduskarmer—-. Skulle gjerne hatt noen som kom og gjorde det ja—-

    2. Ellbjørg: Ja for all del, når de er gått for dagen går me ut å bare nyte synet av det fine arbeidet. Men skal bli deilig når alt er ferdig 🙂

Siste innlegg