HURRA!!! I DAG BLIR DET FEST HELE DAGEN!

 

 

Design av Strikkelisa

 

Ja, som du ser så er det full FEST hele dagen i dag så her gjelder det å Klikke seg fort inn å bare slippe løst ShoppeGenet! Eg har ganske mangen av Strikkelisa sine oppskrifter etter hvert, ja hun har selvfølgelig egen Mappe i Arkivet mitt og den fylles stadig på med noe nytt og spennende!!

Hun leverer GODE oppskrifter som er lett å følge og det er en fryd å strikke 🙂 Eg ELSKER f.eks
Løvfall Kardigan eg strikket tidligere i år og den er en av grunnen til at eg ser frem mot høsten når den kan tas i bruk! Jepp, for varmt frem over nå for eg har jo bestilt DRØMMESOMMER!

Eg har bare lagt ut noen av alle mine favoritter og du MÅ rett og slett klikke deg inn i butikken hennes HER og bare NYTE alt det flotte hun har designet! WOW sier eg bare 🙂

 

 

DIAMANT FLETTEGENSER
Bildet over
Str S —> XL
Opp til 113 cm rundt brystet
Denne kan fint strikkes i
Nepal fra Drops, tror også eg skal driste
meg til å kunne anbefale den i
Alaska 
(SuperBILLIG!!!)! Blir helmax, eg strikket Løvfall Kardigan i det 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Strikkelisa

 

Denne kan du f.eks strikke i Baby Alpaca Silk fra Drops

 

 

RULLETOPP
Str XS—> XXL
Opp til 122 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Strikkelisa

 

Her kan du strikke med Hifa Ask og stæsje det med Bling Effekttråd fra DSA

 

 

KARUSELLSKJØRT TIL DAME
Str XS—> XXL
Omkrets i linning er 84,5 cm (Superstretchy!)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Strikkelisa

 

Her kan du boltre deg i Kauni eller unne deg det lekre garnet Tynn Norsk lammeull fra NinaPetrina

 

 

VINTERVARMT SJAL
190 cm over den øverste kanten

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Strikkelisa

 

Dette er strikket i Sølje og Vilje fra Hillesvåg + Hifa Ask til PomPom`ene

 

 

POMPOM SJAL
280 cm tvers over

Åååå dette er jo virkelig mye å bli hoppende glad av!! Woop Woop!

 

 

 

 

 

* * * *

ENDELIG!! Ja nå er det ganske snart HELG! I dag har DibHassan fri, men så er det en tur på skolen
i morgen med litt påfyll av Videregående forberedelser før det er HELG! Ja og så er det jo så og si ferie! Satser på drømmevær på mandag for da skal de sove i Lavo og på tirsdag er det aktivitetsdag -Vet`kje helt hvordan det går etter en natt i Lavo med 12 gutter! *Ler meg ihjel!* Blir nok en trøtt gjeng me møter ved henting TIDLIG tirsdags morgen haha Kan bli knallhardt det!

I går hadde de Avsluttningsfest som eg nevnte og Dib var ikkje hjemme før i 23 tiden! De hadde hatt det kjempekjekt med god mat og underholdning 🙂 Dib dro med seg både gitar og forsterker da HAN var en del av underholdninger, taler ble holdt og eg er SIKKERT på at det ble litt snufsing!

Dib sin lærer holdt en lang tale hvor hun snakket om hver enkel elev og dette var Dib sitt avsnitt:

 

Kjenner eg blir ganske rørt ja og eg GLEDE meg masse til Neste torsdag når den noe mer
høytidelige avsluttningen finner sted 🙂

Ka ska eg sei om dagen i dag tro??? HEKKAN her har me Stiv Kuling fra sør, sørøst, DVS at det står rett inn på terrassen + alle himmelens sluser er åpnet! Arbeidsfolka var her ute å sjekket, men stige
og alt føk av gårde så da er det stopp for i dag. De kommer tilbake i morgen for da skal sola delvis være til stede og neste uke skal de jobbe ute, men ikkje på terrassen,
dvs litt mindre “trafikk” i stua hehe

Tror heller ikkje me skal ut i dag! HelgeKosen kan vente til i morgen så enkelt er det 🙂

I går ble den første ermen ferdig og eg er i gang med fremstykket og får eg en god strikkedag i dag,
ja da har eg søren ikkje mye igjen 🙂 Den blir såååå deilig kan du tro 🙂

Sitter å vurderer en hårvask…må tenke litt på det 🙂

KOS DEG OG HA EN
VÅT OG FLOTT TORSDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #norskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Jeg har kjøpt noen av hennes oppskrifter i dag.
      Gleder meg til å strikke diamantgenseren.
      Ha en fin dag!

    2. Så koselig sagt fra lærer til Dib. Skoletiden går fort ja, også her i heimen lengter man til ferien. Her er det ett år igjen før videregående, men man har lagt planer fremover.
      Skal ikke kjøpe hverken mønster eller garn. Her har man heller opprekk og ferie fra pinner, lysten er borte for tiden .
      Her også blæs det godt oppe i høyden og regnet har kommet. Tatt inn ting som kunne fløyet med vindkastene, så da får en håpe på fint vær imorra

Siste innlegg