DANSK SOMMERSTRIKK I LIN

 

 

Design av Lone Kjeldsen

 

Da var det 3.designet klar! En enkel og lekker topp til et allsidig bruk strikket i Lingarnet BC Garn Lino som er 100% Lin 🙂 Toppen kan også fint strikkes i bomull om du skulle fortrekke det, men vær da obs på at toppen ikkje får det samme uttrykket 😉 Lin er noe spesielt og gir et litt rustikk utseende,
men det blir veldig godt etter at du har skylt ut av det 🙂

 

 

HØR NR 3
Bildet over
Opp til 121 cm rundt brystet

Topp Nr 1 finner du HER og Nr 2 HER 🙂 Nå gjenstår det 3 topper som er det komplett 🙂

 

 


 

* * * *

Tja, siden arbeidsfolka ikkje kunne jobbe i dag pga vinden gikk Ali å la seg siden han sto opp kl 6
og laget frokost, skolemat etc. HAN hadde ikkje fått med seg at Dib hadde fri i dag haha Eg gikk og tok meg en dusj og mens eg sto der med såpa i håret ringte det på døra, etter noen ring hadde Dib hørt det og åpnet; Der sto arbeidsfolka igjen gitt! De hadde funnet ut at de kunne jobbe ved inngangspariet! Biinngangen trengte ny dørstokk og på den nye døra skulle dørstokken lakkes. Det ble en del saging/herjing så Ali veltet seg ut av senga igjen og lå her å halvsov på sofaen.

Eg sitter i grunnen her å halvdupper og Dib er middagssulten! hehe Han har sååå lyst på Grandiosa
i dag, men eg ser liksom ikkje syn på å gå ut og ned på butikken! Får se hvis eg får med meg Dib 🙂

Hvis ikkje tror eg rett og slett eg tar å strekker meg en time eller no på sofaen for det er en kamp med øyelokka kan du si 🙂 Har fått strikket en del på forstykket og satser på en effektiv kwell 🙂

KOS DEG MED EN
NOE FORBLÅST KWELL

Go`klem fra ei noe Søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #danskstrikkedesign #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg