LØVFALLSJAL – VAKKER OG NORSK STRIKKEDESIGN

Design av Strikkelisa

 

Som alltid leverer også Strikkelisa denne måneden et vakkert og perfekt design! Ahaaa dette er et mønster som er verdt å plukke med seg! Som du har sett tidligere å har eg jo strikke Løvfall Kardigan og det mønsteret der er så kjekt å strikke! Ikkje noe særlig komplisert og du plukker det fort opp 🙂

Tro om eg ikkje bare er NØDT til å ha meg en slikt sjal til høsten?? Eg har jo lyst på ALT eg, men det eg falt veldig hardt for er at dette sjal kan f.eks strikkes i Røros Lamull og DET kan eg hilse å si er en DRØM å strikke med! Eg har strikket mange Selbuvotter på pinne 2(!!!) og da brukte eg dette garnet 🙂 LOVE IT! Du får kjøpt det hos Husfliden og nå er også fargesortementet utvidet i forhold til før 🙂

 

Du kan også strikke det i Tukuwool Fingering, Ask/Hifa og Sol
(Ahaa det siste her er himmelsk, bare nevner det!!)

 

Når det kommer til størrelsen av sjalet så regulerer du dette ut i fra hvor mye garn du har og ikkje minst hvor tjukt/tynt garn du strikker, ergo? Du strikker det akkurat sååå stort eller lite du trenger det, eg vil at MITT skal bli kjempestort! Ahaaa MÅ ha, MÅ HA!!! *Noterer så blekka spruter*

 

 

 

 

Design av Strikkelisa

 

 

LØVFALLSJAL
Bildene over
Str er opp til deg selv

* * * *

Det går i fotball og strikking i dag og JA, Messi og Argentina skuffet i dag…Siden tidlig 80 tallet har eg Heiet på Argentina, den gang var jo Maradona den store helten kan man trygt si! På den tiden sendte eg brev over hele verden til store fotballspillere og dagen da det kom BREV fra Maradona kommer eg nok aldri til å glemme! Bilde MED autograf og personlig hilsen var stort!! Viking hadde også en stor plass i hjerte og eg gikk ikkje glipp av en eneste hjemmekamp! Selv når eg var nyoperert (kneskade) humpet eg rundt på stadion på krykker og Viking sin lege var også min ortopedkirurg så det var stor STAS å ha et sete på spillerbenken 🙂 Ååå det glade 80-tallet med andre ord 🙂


Åååå i dag har virkelig Ali overgått seg selv i grytene! Himmelsk Mansaf er fordøyd og det smakte himmelsk!! Herlig med slik mat for da har me også dette til middag i morgen og Ali får kjøkkenfri 🙂
2 fluer i en smekk 🙂

Eg har allerede hatt meg en dusj og fått på pysjen så nå er det kun strikking som gjelder!
Sitter å strikker på DETTE og ja, det blir ganske så lekkert og noen flere ideèr popper opp i hodet jo mer eg strikker, blir spennende å se hvordan dette ender opp 🙂

Har fått en del veldig koselige melding i dag, så Tusen takk 🙂
Setter pris på det og det varmer godt i hjertet <3

KOS DEG DU OGSÅ
OG HA EN FORTREFFELIG LØRDAG

 

 

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #løvfallsjal #strikkelisa #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg