LINTOPP NR 4 – DANSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Lone Kjeldsen

Nå er snart Sommergarderoben klar, hadde det nå enn å gått like fort å strikke de!! Spent på de siste
2 og eg mistenker at det muligens kommer noen med flere farger(?) Som alle de forrige toppene
så strikkes også denne i
BC Garn Lino 🙂

 

 

 

HØR NO 4
Bildet over
Str opp til 126 cm rundt brystet

* * * *

Fytti for en sløv søndag det ble!! Ali og eg kjørte sammen for å hente Amira på flyplassen for eg var ganske så surrete i hodet! Det ene øret mitt er helt pottetett!! Kjente tendensene i går da eg la meg, men jaggu pottet det seg til ut over dagen og sånt blir man trøtt av! Vanvittig susing og helt “døv”!

Vel hjemme igjen bare stupte eg i seng og gravde meg langt under dyna og eg våknet ikkje før nærmere kl 19 så eg gikk glipp av Tyskland kampen! Våknet til et jublende Mexico og det var gøy! Kjekt at det ikkje alltid er de store som vinner! På den andre siden håper eg jo at Brasil vinner i kampen som starter nå kl 20 🙂 Alltid mye fart og spenning i de kampene 🙂

Må nesten bare se å få kaffi i koppen for nå starter de ganske øyeblikk!!!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

Satser på en ok øre i morgen!!

Go`klem fra ei Halvsløv Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #danskstrikekdesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg