TØFF GENSER – STORE STØRRELSER

Design av Caitlin Hunter

 

Det må eg bare si; Hvis du IKKJE har fått med deg Caitlin Hunters Design ja så er det seriøst på tide at du tar å sjekker de ut! Se å kom deg inn HER og bare kos deg! Rett og slett altså! Hun har så utrolig mange flotte topper og genseren over her kom bare rett inn fra sidelinja og falt galant
i smak uten videre diskusjon 🙂 Sånt digger eg 🙂

Genseren og lue strikkes i Brooklyn Tweed Shelter, forøvrig et deilig garn, men hvis du er flink å prøve deg frem med prøvelapper kan du f.eks sjekke ut Tinde Pelsullgarn eller Norsk Villsaugarn.

Hvis du har lyst å prøve deg på Brooklyn Tweed Shelter så finnes det HELDIGVIS en norsk nettbutikk som kan levere dette! JuHuuu Ta en kikk innom HER!

 

 

 

Design av Caitlin Hunter

 

Hvis eg skal strikke denne, ja da kommer eg det å få problemer med å velge farger! Eg ville jo selvfølgelig hatt begge 2 som er vist her! Vanskelig valg gitt!

 

 

UMPQUA SWEATER
Bildene over
Str Fra 88 cm til 158 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Caitlin Hunter

 

Vil jo si at en slik genser + denne lua hadde jo vært en perfekt
Julegave til en du gjerne gir litt extra 🙂

 

 

UMPQUA HAT
Bildet over
Str Voksen /Small og Large

 

 

 

 

* * * *

I dag har eg god tro på at arbeidfolka bli ferdige, dvs tømmermennene, eller heter det snekker?
Jaja anyway, når disse er ferdig så står malerfimaet klar! MEN!! Så er det det der været da! Kan jo ikkje male i regn…er i grunnen meldt litt av det nå og hvor typisk er vel ikkje det??

Ellers har eg gått mangen runder med meg selv når det kommer til farger inne! Ja for de fleste veggene skal males og det er søren ikkje enkelt! Tror eg har kommet frem til en lys og kald grå
i yttergangen….syns det er så fint med grå vegger mot den nå hvite døra og listene 🙂 Kommer til
å holde leiligheten i samme gråfarge bare mørkere eller/og lysere 🙂 I stua er me litt mer usikker, men eg heller mer og mer mot hvit…siden me har vinkelstue blir det muligens 2 farger eller maling og tapet

Valgets kvaler med andre ord…Amira og eg har mer eller mindre samme smak, men Ali har sin egen og Dib, nei han har ikkje stemmerett i denne saken haha Vet i grunnen ikkja hva han liker, men tror i grunnen han liker det meste…?…kanskje eg får høre litt med han også 🙂 Eg til eg er sjeleglad for er at ALLE vinduene ble skiftet i 2014 så det kan me krysse av lista! Herlig! Av større ting me skal gjøre så blir det å legge nytt gulv på kjøkkenet, det er første pri! ELler har me også lyst på nytt i stua,
men me blir nødt for å ta litt om gangen og ETT rom om gangen 🙂 Livredd for kaos!

Uansett, må straks komme meg ut av pysjen! Skal hente Dib + 2 til ute på BaseBall Klubben på Sola hvor de har sovet i Lavo, de skal kjøres rett på skolen hvor det blir aktivitetsdag!! Tro hvor mye søvn de fikk i natt? hehe Spørs hvor populært det er med en aktiv dag i dag! haha

Vel vel, me får tastes litt senere!!

HA EN SUVEREN DAG!

Go`klem fra ei Pottetett Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #caitlinhunter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg