LYST PÅ EN LEKKER GENSER I HOLST SUPERSOFT??

Design av Annamariá Ötvös

 

En egentlig ganske enkel Top/Top genser som strikkes med Ragnlanøking og litt forkorta rekker bak
i nakken/ryggen før du skamkoser deg med mønsteret! Der etter er det bare å strikke rett ned til kanten, plukke opp ermene og vips så har du deg en virkelig lekker genser.
Halslinningen plukkes opp til slutt 🙂

 

Når du i tillegg kan strikke herligheten i Holst Supersoft, ja da kan det nesten ikkje bli særlig bedre! Du får en florlett genser som kan like godt brukes om sommeren som om vinteren. 

 

Du vil trenge ca 8 nøster på den største størrelsen, dvs du får drømme genseren til den
nette sum av ca 160 kr, noen bedre??

 

 

 

 

Design av Annamariá Ötvös

 

 

MAY IT BE
Bildene over
Str fra 90 cm til 150 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Vel, da er det GANSKE straks SOMMERFERIE!!! Woop Woop! DibHassan er på skolen nå og leverer inn bøker og Pc og i morgen er det bare å pakke med seg noen pakker Kleenex og dra på skolen for den siste høytidelige samling! *Snufs* Dvs, enten om eg eller øret vil så MÅ eg henge hodet inn
i dusjen og få vasket håret!! Ingen bønn rett og slett!

Våknet av et aldri så lite brak i dag! Man hører det når en høytrykkspyler stormer rundt vinduet ja!
Så da er malerfolka på plass for å vaske og gjøre klar til maling! Håper bare regnet snart dra på en noe lengre ferie! Ali sa at i dag må me (Les:Han) slappe av for nå har det gått i ett i snart 2 uker og VIPS så står han nå og vasker den digre skyvedøra me har her i stua! Der er det mange kringkelkroker som må skures og etter på, ja da skal han tape “inn” døra og klargjør for maling, så når skal han slappe av tro?
Lista over maling som skal kjøpes inn ligger klar, det er bare å kjøre ut å hente det hjem!! JuHuuu
Dette blir ganske så spennende, må nok regne med å stå i litt kaos, men det går nok bra!

Allerede på mandag reiser DibHassan på Treningsleir i ei uke så neste fredag blir det tur til Stord på Ali og meg! Da må det være fint vær slik at me kan ta reprise på Piknicken me hadde på veien 🙂 Dib skal også opp til NOK en gradering allerede denne fredagen! Det er fordelen når man er på leir, man får prøve seg på en gradering utenom de fastsatte ellers i året. For nå når han har rødt skal han egentlig ikkje gjøre det før til jul og da hadde det vært gøy om han klarte det nå.

Tja, eller, sånn i 2 tiden i natt satt eg her og shoppet! ENDELIG blir det ny Pc på hu mor!! Den eg sitter å klasker på nå fikk eg til jul 2011 så det ER på tide!! Egentlig vil eg ha en ny Sony Vaio, men de finnes
ikkje lengre så nå skal eg prøve meg på en “vanlig” Pc! Hehe Krysser fingrene for at den eg har varer til den kommer i posten 🙂 Jaja, eg får vel bare tusle en tur på badet,
få vasket håret og dryppe øret på nytt 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #holstsupersoft #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Gratulerer med lån! Kos dere med oppussingen, håper dere blir enig om fargene 😉 Noe dere sikkert allerede gjør, men jeg har spart penger på å følge med i tilbudsavisene til de ulike butikkene og handlet maling og utstyr på tilbud. Ellers hadde Jernia på senteret en kjekk boggie for maleruller, skal kunne slippe å tape mot taket med den 🙂

Siste innlegg