MARITIMT ER ALLTID IN OM SOMMEREN – DANSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Lone Kjeldsen

 

Da var den her; Lintopp Nr 5 fra Lone Kjeldsen, kun en igjen da 🙂 Denne likte eg veldig godt,
tro om det har noe med stripene å gjøre?? En mørk blå og hvit topp syns eg jo hører hjemme i et hvert kleskap om sommeren, sånn er det med den saken! Syns det er så rent og fint på en måte,
ja skikkelig sommer følelse 🙂

 

Selvfølgelig, akkurat som de 4 første toppene er også denne strikket i BC Garn Lino 🙂
Har faktisk tenkt tanken og eg tror
Holst Supersoft og muligens Coast kan gå fint, 
men igjen: Strikk en prøvelapp og velg favorittgarnet ditt 🙂

 


 

 

Design av Lone Kjeldsen

 

 

HØR NO 5
Bildene over
Str fra 95 cm til 125 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Ok, eg klarte da å komme meg opp FØR alarmen så dvs at me snart er ferdig til Take Off! I dag skal me på en handlerunde som me aldri har hatt før!! Tro hvordan det går?? Får eg viljen min?? haha
Eller blir det diskusjoner?? Me vet bare egentlig hvilken fargeskala me skal holde oss  i, men hekkan det er jo at hav av farger likevel…Men først skal me ut å shoppe STEIN! Jepp, steiner må man ha! Tenker me kjøper ca 20-30 kg småstein, det skulle muligens holde til Ali sitt terrasseprosjekt!

Når me er hjemme igjen gjelder det å holde Ali i tøylene så han ikkje kaster seg over malingen for da må me heller slappe av siden me skal ut i kwell, eg vil ha han med i ett stykke!! Han kribler vanvittig etter å starte så eg vil tro at gangen(e) er ferdig i løpet av helga, igjen; Happy Handyman <3

Men, nå må eg bare kaste meg rundt, få skikk på håret og kle meg så er det ut på tur! Skal prøve å ta deg med via SnapChat (vibbedille) hvis Gullfiskhukommelsen fungerer 🙂

Me får tastes senere 🙂

KOS DEG SÅ LENGE!!

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #sommertopp #blogger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Go tur og lykke til med malings prosjektet. Er fint å ta seg pauser, husk det Ali 😉

Siste innlegg