ADELAIDE – LEKKER GENSER – ISABELL KRAEMER

Design av Isabell Kraemer/ Brooklyn Tweed – Jared Flood

 

Her har du muligheten til å prøve ut et tynt deilig garn som kan minne om merino, men som har noe mer spenst og er mer luftig – Er jo nødt for å være litt nærmere himmelsk enn noe annet?? Ta en titt HER og nyt de sarte fargeren! Interessert i en norsk Nettbutikk som selger det? HER finner du det
og den gode nyheten er at du trenger kun 6 hesper til den største størrelsen og 3 til den minste –
Blir en helt OK pris på en lekker genser det! Eller hva?

 

 

 

Design av Isabell Kraemer/ Brooklyn Tweed – Jared Flood

 

 

Design av Isabell Kraemer/ Brooklyn Tweed – Jared Flood

 

I oppskriften er det forklaring på både kort og lang arm, til den korte trenger du 3 hesper til den minste og 4 til den største 🙂 Nydelig sommertopp dette her 🙂

 

 

ADELAIDE
Bildene Over
Str fra 97 cm til 146,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Ahaaa i dag sov eg helt til kl 10!! Garantert hvis eg ikkje hadde hatt alarm på, ja da hadde eg sovet ennå og vel så det! Ble en extremt lang dag i går, i allefall for meg. Eg var så sliten i går kwell ja eg ble neeesten litt sur om noen snakket til meg her eg sank sammen i Go`stolen 🙂

Sånn i 23 tide tok en opp Pc`en for eg tenkte å redigere litt bilder, men tror du søren ikkje at Pc`en startet en tvungen oppdatering fra Windows!!! Så her ble eg sittende helt til nærmere halv 3!!
Da bare stupte eg rett i seng kan du si og eg tror eg sovnet FØR eg traff puta!

Vettu ka Ali gjorde da me kom hjem i går kwell sånn i halv 10 tiden?? Eg trodde jo han satt inne på kontoret å så en film eller no, men neida! Han sto i gangen å malte taket!! Jepp, nå er han i gang!
Da eg våknet i dag sto han også å malte! Vil tro denne oppussingen går rimelig kjapt eg om han fortsetter på denne måten 🙂 Han har i allefall STORT pågangsmot kan du si 🙂

Selv om eg til DE grader trenger en “Boble Dag” i dag ser eg for meg at eg må gjøre en del, men det er vel bare å stå i det! Må også begynner å pakke og vaske litt klær som DibHassan skal ha i kofferten når han reiser på mandag. Tror eg skal foreslå at han og eg henter hjem helgekosen så kan Ali bare fortsetter der han er 🙂 Blir nok en løsning på det meste 🙂

Nå bare MÅ egha en stor kopp kaffi til før eg i det hele tatt TENKER på å gjøre no!
Me tastes nok senere 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten
#topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg