VENTER DU PÅ SOMMEREN? STRIKK EN FLOTT SINGLET I VENTETIDEN…

Kelbourne Woolens, Mojave Collection shootDesign av Meghan Kelly

Snakk om å få en komplett Sommergarderobe på 1-2-3! BINGO sier eg bare! Ikkje bare er de sommerlige og freshe, men jammen meg er de også lekre! Disse kan du fint bruke på en sommerfest til f.eks en skjørt? Finbuksa? Stæsj opp med noen skikkelig smykker og et flott belte så er du “der” om du skjønner! Absolutt suveren til den kule og hullet jeansshortsen du svinser rundt i også,
ja t.o.m DEN blir lekker med en slik topp som “tilbehør”

Likte spesielt den over her! Litt usikker på om det er den flotte “Bryteryggen” eller om det er den fantastiske gulfargen! WOW! Det som gjør meg EXTRA lykkelig når eg ser på disse bildene
er at ENDELIG får me se en flott +Size model som virkelig bærer plagget!
Det er ikkje så enkelt ser du når modellen stort sett har på seg str XS

Kelbourne Woolens, Mojave Collection shootDesign av Meghan Kelly

KEANE WONDER
Bildet over
Mellom 86 cm og 147 cm rundt brystet

Kelbourne Woolens, Mojave Collection shootDesign av Meghan Kelly

DESERT QUEEN
Mellom 86 cm og 147 cm rundt brystet

Kelbourne Woolens, Mojave Collection shootDesign av Meghan Kelly

KELSO
Mellom 86 cm og 147 cm rundt brystet

* * * *

PING! Kl 10 durte mobilen i vinduskarmen, men eg kunne seriøst ha sovet minst 2 timer til!
Hørte smålyder som “sjiiiii” “swups” fra gangen så eg tenkte; “Ahaa Ali er i full sving” så eg ble forveden og sto opp i steden for. Ganske riktig, der sto han selvfølgelig å malte- hva ellers liksom?
Nå er strøk nr 2 der ute straks i boks og alle maskeringstapene kan fjernes og DA kan me se skikkelig hvor fint det hele blir og JA fargen EG valgte ble akkurat slik eg ville 🙂

Neste steg er å få de 2 dørene i gangen ned i garasjen hvor han har gjort klar et “bord” for å kunne pusse og male, så ja, selv om gangen er liten er det litt arbeid. Siste finish blir å kjøpe nye dørhåndtak! Nå er det messing, noe eg ikkje er så glad i, men stål der i mot blir fint 🙂

Mine planer for dagen? Vel eg må faktisk se å få ferdig det eg har på pinnen, men eg får vel også ta
å shaine litt på kjøkkenet, brette klærene på stativet for det skal i Dib sin koffert og så skal Ali fikse mat til i kwell. Vanligvis (når været tillater det) pleier me å grille på Hestholmen når det er St.Hans. Været er ikkje så verst i dag, men det blir nok litt kjølig til kwellen så da Dib fortalte han var invitert hjem til en kamerat i kwell sa eg det var greit 🙂

Vel vel, eg får nok bare surret håret i en fjott på toppen og svinge meg i den grad kroppen vil og få gang på kjøkkenet! Akkurat det å rydde ut av oppvaskmaskinen er sånn NO-NO for meg,
men eg får se hva eg får til 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN LØRDAG!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg