DE BESTE SOKKENE STRIKKER DU I OPAL – SVENSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | Rito Garn & Hobby

Design av Anna Friberg

 

Ok, nå skal du høre 🙂 Eg ELSKER sokker i OPAL!! Har sagt det før, sier det igjen og eg kommer for alltid til å si det samme; Har du ikkje strikket sokker i Opal før, ja så er det jaggu meg på tide!!

 

Bare te øøøørlite tips i forhold til Opalsokker; Strikk de akkurat noen millimeter for korte for da holder de seg nemlig sååå fint og sokkene vil aldri “tuppe” ute i tåen 🙂 Det har i allefall eg funnet ut i årenes løp! Den ULTIMATE pinnestr er uten tvil 2,25! Men som me alt annet er det jo indiviuelt, men uansett; Strikk sokken på mindre pinne enn det du gjerne ellers bruker på tilsvarende garn!
Det er en drøm å strikke med 🙂

 

Da eg startet min egen Opal Karriere handlet eg utelukkende fra Danmark og Tyskland, å hekkan for et utvalg de hadde/har der! Nå er det flere som selger garnet her hjemme i Norge
og hos Rito Garn og Hobby får du også %! Du finner MASSE Opal
HER!

 

Hvis du vil shoppe i utlandet finner du mye fint HER HER og HER
Før du mister alle hemninger så husk at for å få garnet hjem toll/momsfritt
må du holde deg til max 350 kr INKL frakt,ja eg vet det kan være vanskelig!

 

SKOGSVÄVA SOCKS
Bildet over
Str Small, Medium og Large

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anna Friberg

 

 

TOWN WALL SOCKS
Str Small, Medium, Large, X-Large

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Anna Friberg

 

 

FLOWER SHOCK SOCKS
Str Small, Medium og Large

 

 

 

 

 

* * * *

I dag kjente eg DET at det har vært litt slitsomme uker i det siste! Ikkje bare med det me gjør her hjemme for det er jo gøy, men eg blir litt sliten når det er mye som foregår rundt meg. Det er den der ME-TIME som det blir lite av. + at eg har hatt en del i hodet som eg ikkje har fått i orden, ja som f.eks dette med skole Pc`en til DibHassan – MASSE frem og tilbake og styr, men NÅ ser det ut for at det er
i orden haha Tror det når eg får det bekreftet kan du si 🙂

 

Så er det dette med medisinen mine…liker ikkje når ting IKKJE er på stell! Blir vel en ordning på dette også etter hvert, men det er noe eg går å tenker en del på.

 

Har også holdt på å styre med forsikringen vår, ingenting galt egentlig, men me driver å betaler FOR mye og får regninger hist og pist hehe Når eg så ringer så får eg beskjed om å bare kaste de fordi de er en feil hehe Eneste eg VET er at me ikkje skylder noe hehe Men eg VIL ha det helt On Fleek!
Ja det er den der lille perfeksjonisten i min meg som streiker hvis ikkje!

Men i kwell skal eg SLAPPE AV! Det eneste eg skal gjøre er å lage litt god niste til turen i morgen 🙂
Kjøpte noen gode Ciabatta på butikken så er det bare å putte på litt go`saker! Me hadde en tur på butikken og fikk hjem HelgeKosen så når me kjører fra Stord i morgen er det RETT HJEM for da skal me ha helg uten noen ting å gjøre! Planene til Ali er å starte opp med den stor gangen over helgen
og la meg si det sånn; Det er 7 dører i den lange gangen som skal males! Jepp, mye godt arbeid der kan du trygt si så det er bare til å stå på! takk og pris for en lang SommerFerie 🙂

Nå koker potetene og da er det snart middag! Pølsemiddag fra i går 🙂
Dvs knepte poteter i sausen med litt Tyttebær til meg, eg får FRYSNINGER av pølsene! haha

Å ja du, vettu hva?? JuHuuuu Masse nytt garn på vei i posten til meg!! FARLIG, men vettu ka???
Eg skal strikke NOK en lang jakke, som DENNE! Bare i andre farger og med annet design!
Dvs eg må sette opp farten på den genserene eg har her i kurven 🙂

KOS DEG OG HA EN
PERFEKT KWELL

Go`klem fra ei Sliten og Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #sokker #opal #ritogarnoghobby #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg